Reżyser Control opowiada o eksploracji i zagadkach
Brzmi obiecująco.
12.08.2019 18:00
Do premiery Control zostało już niewiele czasu, więc deweloperzy odkrywają coraz więcej kart. Tym razem to reżyser gry, Mikael Kasurinen, zdradził nieco sekretów. Na blogu PlayStation możemy przeczytać kilka wypowiedzi pracownika, z których wynika, że zagadek w tytule nie zabraknie.
Mikael zaznacza, że stworzenie zagadek musiało pasować do świata produkcji, dlatego ich zrobienie nie było łatwe - zwłaszcza w przypadku gry akcji. Wydaje się jednak, że nie ma powodów do obaw, ponieważ wielokrotnie zostały sprawdzone. Pokuszono się nawet o ich różnorodność. Niektóre są oparte na elementach narracyjnych, a niektóre na mechanice i fizyce produkcji.
Control - The Battle is on! | PS4
Dalej czytamy, że twórcy chcieli stworzyć świat, w którym gracze nie przestaną odnajdywać nowych miejsc. Wygląda więc na to, że poszukiwacze zaginionych skarbów będą mieć ręce pełne roboty i niemałe trudności.
Control nie zaoferuje nowej gry plus po ukończeniu głównego wątku, dlatego wydaje się, że Remedy chce dać jak najwięcej już przy pierwszym uruchomieniu tytułu. A mnie to cieszy, ponieważ rozgrywka wygląda na intensywną i pełną wrażeń.
Pozostaje się radować ze względu ozłocenia produkcji. Wierzę coraz bardziej, że będziemy mieć do czynienia z bardzo dobrą grą. A jak jakimś cudem zawiodą 27 sierpnia, mam jeszcze Alana.