Ratchet & Clank: Rift Apart z ray tracingiem i w 60 klatkach na premierę
Ratchet & Clank: Rift Apart otrzyma day one patch, w którym do gry wprowadzone zostaną znaczne usprawnienia. Dzięki aktualizacji gra będzie mogła pracować w 60 klatkach na sekundę z włączonym ray tracingiem.
Do ściągania łatek w dniu premiery już się przyzwyczailiśmy. Ten, którym uraczą nas twórcy Ratchet & Clank: Rift Apart będzie czystą przyjemnością. Dzięki nowej aktualizacji będziemy mogli, podobnie jak w Marvel's Spider-Man: Miles Morales wybrać ustawienia graficzne, w których będziemy grać w niższej rozdzielczości, ale z włączonym ray tracingiem przy stabilnych 60 klatkach na sekundę.
Aktualizacja poprawi również działanie tzw. Performance Mode, który również przewiduje rozgrywkę w 60 FPS, jednak bez śledzenia promieni. Gracze będą mogli jednak cieszyć się w nim rozdzielczością 4K.
Możemy przypuszczać, że podobny wybór gracze będą dostawali również w kolejnych grach, które trafią na konsole nowej generacji. Co waszym zdaniem jest ważniejsze - wyższa rozdzielczość, czy możliwość skorzystania z ray tracingu? Czy pozostawianie graczom decyzji odnośnie ustawień graficznych to przyszłość konsolowego grania?