Prototype 2 wygląda spokojniej. Przynajmniej w zwolnionym tempie

Autorzy gry mają niełatwe zdanie - próbują przekonać nas, że w sequelu gry, w której myślenie tylko przeszkadzało graczowi, będziemy mogli walczyć nieco efektywniej.

marcindmjqtx

Zabawne, że do poparcia swoich słów musieli uciec się do spowolnienia animacji:

Strasznie podobała mi się pierwsza gra, ale słuchając autorów opowiadających o blokach, unikach i o tym, jak fajnie będzie się teraz walczyło z kilkoma przeciwnikami nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że ktoś tu jest do tyłu z nawalankami. To ma mnie przekonać do zakupu?

Większa kontrola nad wydarzeniami na ekranie to zresztą jeden z postulatów, który przedstawiali oni na pokazie w trakcie GamesComu. Tego, z którego wyszedłem mocno rozczarowany. Niestety, Prototype 2 wciąż mnie nie przekonuje.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.