Problemy Switcha z obsługą Unity opóźniają kolejne gry
Konsola aspiruje do miana ulubionego sprzętu niezależnych twórców, a tu takie coś.
26.09.2017 15:07
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Gdyby jeszcze sprawa była nowa, moglibyśmy traktować ją w ramach wyjątku. Ale przecież w czerwcu autorzy GoNNER-a musieli przepraszać za opóźnienie swojej gry, bo musieli poradzić sobie z tarciami na linii silnik-konsola.
Yooka-Laylee trafiło do sprzedaży w kwietniu, zaraz zacznie się nam październik a daty premiery wciąż nie ma. Czemu? Autorzy zwalają winę na Unity. Bo choć są już na finiszu, to:
Battle Chasers: Nightwar – Nintendo Switch Reveal Trailer
Nie oni jedni musieli wydać w ostatnich dniach taki komunikat. Battle Chasers: Nightwar zapowiada się na przyjemną niespodziankę (Patryk opowiadał o grze tutaj). Zagramy 3 października na PC, PS4 i Xboksie One. Na Switchu gra została opóźniona na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Problem i frustracja dla graczy, ale i dla niezależnych developerów, którzy postawili na Unity. Bo posiadacze Switcha kupują wszystko. W krótkim czasie Wonder Boy: The Dragon’s Trap znalazło tam więcej nabywców niż na pozostałych trzech platformach z gigantyczną bazą posiadaczy razem. Sytuacja wygląda tak samo z Oceanhorn: Monster of the Uncharted Seas.
Death Squared do pobicia sprzedaży na innych platformach (na których ukazała się cztery miesiące wcześniej) wystarczyły... trzy dni.
Maciej Kowalik