Problemy Switcha z obsługą Unity opóźniają kolejne gry

Problemy Switcha z obsługą Unity opóźniają kolejne gry
Maciej Kowalik

26.09.2017 15:07

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Konsola aspiruje do miana ulubionego sprzętu niezależnych twórców, a tu takie coś.

Gdyby jeszcze sprawa była nowa, moglibyśmy traktować ją w ramach wyjątku. Ale przecież w czerwcu autorzy GoNNER-a musieli przepraszać za opóźnienie swojej gry, bo musieli poradzić sobie z tarciami na linii silnik-konsola.

Obraz

Yooka-Laylee trafiło do sprzedaży w kwietniu, zaraz zacznie się nam październik a daty premiery wciąż nie ma. Czemu? Autorzy zwalają winę na Unity. Bo choć są już na finiszu, to:

Battle Chasers: Nightwar – Nintendo Switch Reveal Trailer

Nie oni jedni musieli wydać w ostatnich dniach taki komunikat. Battle Chasers: Nightwar zapowiada się na przyjemną niespodziankę (Patryk opowiadał o grze tutaj). Zagramy 3 października na PC, PS4 i Xboksie One. Na Switchu gra została opóźniona na bliżej nieokreśloną przyszłość.

Problem i frustracja dla graczy, ale i dla niezależnych developerów, którzy postawili na Unity. Bo posiadacze Switcha kupują wszystko. W krótkim czasie Wonder Boy: The Dragon’s Trap znalazło tam więcej nabywców niż na pozostałych trzech platformach z gigantyczną bazą posiadaczy razem. Sytuacja wygląda tak samo z Oceanhorn: Monster of the Uncharted Seas.

Death Squared do pobicia sprzedaży na innych platformach (na których ukazała się cztery miesiące wcześniej) wystarczyły... trzy dni.

Maciej Kowalik

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (5)
Zobacz także