Prace nad In the Valley of Gods zostały wstrzymane

Deweloperzy studia Campo Santo pracują aktualnie nad Half-Life: Alyx, Dota Underlords czy rozwojem samego Steama.

Prace nad In the Valley of Gods zostały wstrzymane
Bartosz Witoszka

04.12.2019 13:25

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kiedy w kwietniu 2018 roku świat obiegła informacja, że Campo Santo, małe studio, które stworzyło przygodówke Firewatch, zostało wykupione przez Valve, wszyscy zaczęli zadawać sobie pytanie: czyżby Valve wróciło do tworzenia gier? Po ponad półtora roku od opublikowania tamtej wiadomości wiemy, że to prawda, a zapowiedź Half-Life: Alyx wzbudziła duże zainteresowanie graczy, mediów i reszty growego świata. Co jednak ze studiem Campo Santo?

Studio zaprezentowało swój nowy projekt podczas gali The Game Awards w 2017 roku, a wykupienie przez Valve miało zapewnić stabilizację finansową. Coś jednak musiało się zmienić, bowiem fani już kilka tygodni temu zauważyli, że poszczególni deweloperzy zaczęli zmieniać swoje opisy na Twitterze, usuwając z nich wzmianki od In the Valley of Gods. Podobnie było ze zwiastunami, które jeden po drugim zaczęły znikać z Internetu i aktualnie jedyny, jaki jest dostępny to właśnie ten z The Game Awards.

Jeden z założycieli studia, Jake Rodkin, w oświadczeniu opublikowanym przez redakcję Polygon wyjaśnił całą sprawę i potwierdził, że prace nad grą zostały wstrzymane, a deweloperzy pracujący w studiu zajęli się innymi projektami.

Dość wyważona odpowiedź, która nie zdradza jednak, czy deweloperzy sami podjęli decyzje o zaprzestaniu prac nad grą, czy może zostali postawieni przed faktem dokonanym, a Valve chcąc zdążyć z premierą “Alyx” było zmuszone skierować dodatkowe środki do pracy nad projektem. Na razie musi wystarczyć nam wypowiedź Rodkina.

In the Valley of the Gods Trailer - The Game Awards 2017

Szkoda, bo In the Valley of Gods zapowiadało się całkiem nieźle, a premiera była zapowiedziana jeszcze na ten rok. Trzymam kciuki, by twórcy powrócili kiedyś do projektu – przygodowych gier archeologicznych nigdy za wiele, a jeśli szukacie czegoś w tych klimatach, to Heaven’s Vault jest doskonałe.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościvalvecampo santo
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.