Pożeracz dusz i jego dzielna drużyna marionetek
Pojawił się trailer gry, w której wcielimy się w demona o nieposkromionym głodzie dusz.
Shadows: Awakening będzie izometrycznym RPG z walką w czasie rzeczywistym, osadzonym w klimacie fantasy. Póki co, standard. Ale kiedy przyjrzymy się postaci głównego bohatera, zaczyna robić się ciekawiej.
Nie wcielimy się w żadnego elfa, paladyna czy innego klasycznego bohatera - przejmiemy kontrolę nad losami demona przyzwanego z Shadow Realm. Nazywać się on będzie bardzo wdzięcznie: Devourer (Pożeracz), a imię wskazuje na jego główną działalność, polegającą na konsumowaniu dusz poległych bohaterów. Smacznego.
Oczywiście, przed wyruszeniem w drogę będziemy musieli zebrać drużynę, składającą się z maksimum trzech istot, których pochłoniemy. Konsumpcja ciała astralnego nie oznacza bowiem jej zniszczenia, daje za to możliwość przejęcia pełnej kontroli nad ofiarą. W trakcie rozgrywki widoczna będzie tylko jedna postać, ale w każdej chwili będziemy mogli przełączyć się na innego bohatera.
Nasza podróż poprowadzi nas przez dwie sfery - wymiar demoniczny, oraz świat śmiertelników i ma potrwać ponad 20 godzin.
Podobno naprawdę będziemy mogli dokonać wielkich zniszczeń w świecie, ale nikt nas nie zmusza, byśmy grali złą postacią. Jako Pożeracz będziemy mogli pochłonąć dusze 14 postaci, którymi będziemy zarządzać podczas walki i eksploracji świata. Będą wśród nich zarówno praworządni paladyni, jak i typy spod ciemnej gwiazdy.
Wydawca Kalypso Media Digital zapowiedział grę w sierpniu zeszłego roku i od tamtej pory było o niej cicho. Na opublikowanym wczoraj trailerze możemy zobaczyć, jak będzie wyglądała rozgrywka: walka, przełączanie się między członkami drużyny oraz lokacje.
Shadows Awakening - Gameplay Trailer (US)
Shadows: Awakening będzie kontynuacją gry z 2014 roku - Shadows: Heretic Kingdoms. Ma zawierać również zremasterowaną pierwszą część opowieści. Jeśli jesteście właścicielami oryginalnego Heretic Kingdoms na Steamie lub GOG-u, Awakening dostaniecie za darmo. Bardzo miły ukłon w stronę fanów, prawda?
Prace nad grą wykonuje słowackie studio Games Farm. Gra pojawi się jakoś latem w tym roku na PC, PS4 oraz Xbox One.