PolyShow #3: Rola producenta w branży gier

PolyShow #3: Rola producenta w branży gier
Tatiana Kowalczyk

01.06.2019 12:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mikołaj Pawłowski, szef Juggler Games, opowiedział nam o crunchu, pracy w QA i o tym, jak to jest, gdy sprzedaż nie zgadza się z recenzjami.

W trzecim odcinku PolyShow znajdziecie wywiad z Mikołajem Pawłowskim. Szef Juggler Games, studia odpowiedzialnego za My Memory of Us, ma rozległe doświadczenie w branży jako tester oraz jako producent i teraz, będąc właścicielem własnej firmy, zgodził się przyjść do Polygamii i podzielić się z nami bardziej wewnętrznym spojrzeniem na realia branży twórców gier.

PolyShow #3: Rola producenta w branży gier

Pogadamy sobie też przez chwilę (już bez Mikołaja) o tym, co myśleliście na temat człowieka, u którego stwierdzono PTSD spowodowane pracą nad nowym Mortal Kombat 11.

Tatiana Kowalczyk

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (5)
Zobacz także