PolyShow #3: Rola producenta w branży gier

Mikołaj Pawłowski, szef Juggler Games, opowiedział nam o crunchu, pracy w QA i o tym, jak to jest, gdy sprzedaż nie zgadza się z recenzjami.

PolyShow #3: Rola producenta w branży gier
Tatiana Kowalczyk

W trzecim odcinku PolyShow znajdziecie wywiad z Mikołajem Pawłowskim. Szef Juggler Games, studia odpowiedzialnego za My Memory of Us, ma rozległe doświadczenie w branży jako tester oraz jako producent i teraz, będąc właścicielem własnej firmy, zgodził się przyjść do Polygamii i podzielić się z nami bardziej wewnętrznym spojrzeniem na realia branży twórców gier.

PolyShow #3: Rola producenta w branży gier

Pogadamy sobie też przez chwilę (już bez Mikołaja) o tym, co myśleliście na temat człowieka, u którego stwierdzono PTSD spowodowane pracą nad nowym Mortal Kombat 11.

Tatiana Kowalczyk

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.