Polski hit wciąż na topie. Rozeszło się już ponad 100 tysięcy sztuk
Gas Station Simulator nie przestaje bić kolejnych rekordów, wciąż sprzedaje się świetnie i coraz więcej osób po niego sięga.
Gra Gas Station Simulator zadebiutowała 15 września o godzinie 19. Półtorej godziny później nie tylko zdążyły zwrócić się koszty produkcji (czyli ok. 450 tys. złotych), ale tytuł krakowskiego Drago Entertainment trafił na 4 miejsce listy bestsellerów na platformie Steam. A potem pierwsze.
Na tym jednak nie koniec. W 72 godziny od premiery gracze kupili 71 tysięcy sztuk Gas Station Simulator. W sumie tytuł trafił już do ponad 100 tysięcy osób.
- Obecnie GSS plasuje się w pierwszej 100 najpopularniejszych gier na Steam oraz na 4. pozycji w kategorii Global Bestsellers po 4 dniach od premiery. To dla nas motywator do jeszcze cięższej pracy nad kolejnymi projektami, a osiągnięty wynik i odbiór graczy utwierdzają nas w tym, że przyjęta w 2018 roku nowa strategia DRAGO przynosi zamierzone efekty – mówi Lucjan Mikociak, współzałożyciel studia.
Warto również dodać, że gracze, którzy sięgnęli po Gas Station Simulator nie szczędzą tytułowi wysokich ocen. Na Steamie 81 proc. z nich jest pozytywnych, a liczba ciągle rośnie. Podobnie, jak liczba aktywnych użytkowników. W szczytowym momencie było ich ponad 12 tysięcy.
Co ciekawe, największym zainteresowaniem gra cieszy się w Stanach Zjednoczonych. Obecnie trwają prace nad konsolową wersją Gas Station Simulator. Budżet krakowskiego hitu wynosił ok. 450 tysięcy złotych.
- Ze względu na dużą popularność Gas Station Simulator, postanowiliśmy rozbudować uniwersum gry, tworząc w ten sposób małe Las Vegas. Realizując ten cel niedawno zapowiedzieliśmy tytuł Road Diner Simulator. Projekt od samego początku przyciąga uwagę graczy. W niespełna siedem dni od zapowiedzi, czyli tuż przed udostępnieniem GSS, nowo zapowiedziany tytuł znalazł się na Global Top Wishlist. Niewątpliwie fani Gas Station Simulator potwierdzili zainteresowanie nowym projektem, którego wishlista buduje się na poziomie 2000 zapisów dziennie – dodaje Joanna Tynor, szefowa Drago Entertainment.