Polski hit wciąż na topie. Rozeszło się już ponad 100 tysięcy sztuk

Gas Station Simulator nie przestaje bić kolejnych rekordów, wciąż sprzedaje się świetnie i coraz więcej osób po niego sięga.

Gas Station Simulator
Gas Station Simulator

Gra Gas Station Simulator zadebiutowała 15 września o godzinie 19. Półtorej godziny później nie tylko zdążyły zwrócić się koszty produkcji (czyli ok. 450 tys. złotych), ale tytuł krakowskiego Drago Entertainment trafił na 4 miejsce listy bestsellerów na platformie Steam. A potem pierwsze.

Na tym jednak nie koniec. W 72 godziny od premiery gracze kupili 71 tysięcy sztuk Gas Station Simulator. W sumie tytuł trafił już do ponad 100 tysięcy osób.

- Obecnie GSS plasuje się w pierwszej 100 najpopularniejszych gier na Steam oraz na 4. pozycji w kategorii Global Bestsellers po 4 dniach od premiery. To dla nas motywator do jeszcze cięższej pracy nad kolejnymi projektami, a osiągnięty wynik i odbiór graczy utwierdzają nas w tym, że przyjęta w 2018 roku nowa strategia DRAGO przynosi zamierzone efekty – mówi Lucjan Mikociak, współzałożyciel studia.

Warto również dodać, że gracze, którzy sięgnęli po Gas Station Simulator nie szczędzą tytułowi wysokich ocen. Na Steamie 81 proc. z nich jest pozytywnych, a liczba ciągle rośnie. Podobnie, jak liczba aktywnych użytkowników. W szczytowym momencie było ich ponad 12 tysięcy.

Co ciekawe, największym zainteresowaniem gra cieszy się w Stanach Zjednoczonych. Obecnie trwają prace nad konsolową wersją Gas Station Simulator. Budżet krakowskiego hitu wynosił ok. 450 tysięcy złotych.

- Ze względu na dużą popularność Gas Station Simulator, postanowiliśmy rozbudować uniwersum gry, tworząc w ten sposób małe Las Vegas. Realizując ten cel niedawno zapowiedzieliśmy tytuł Road Diner Simulator. Projekt od samego początku przyciąga uwagę graczy. W niespełna siedem dni od zapowiedzi, czyli tuż przed udostępnieniem GSS, nowo zapowiedziany tytuł znalazł się na Global Top Wishlist. Niewątpliwie fani Gas Station Simulator potwierdzili zainteresowanie nowym projektem, którego wishlista buduje się na poziomie 2000 zapisów dziennie – dodaje Joanna Tynor, szefowa Drago Entertainment.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (36)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.