Podziękowania i ciekawostki z produkcji Heavy Rain
Z okazji przekroczenia miliona sprzedanych kopii Heavy Rain Quantic Dream przygotował powyższy filmik jako podziękowanie dla fanów.
marcindmjqtx
Z kolei Alexandre Roche, do niedawna pracujący nad animacją w Quantic Dream, opowiedział w jednym z wywiadów o kulisach powstawania ostatniej gry studia, Heavy Rain.
Dalsza część zawiera spoilery, więc jeśli jeszcze nie odbyliście pościgu za Zabójcą z Origami i nie chcecie popsuć sobie zabawy, odpuście lekturę.
- Heavy Rain zawiera w sobie ponad 20,000 animacji zarejestrowanych techniką Motion Capture. Nad tym elementem gry pracowało 10 animatorów.
- Sony poprosiło o lekkie przytemperowanie nagości w scenie miłosnej i pod prysznicem, aby uniknąć zbyt wysokiej klasyfikacji wiekowej.
- Z podobnych względów cięcia dotknęły również sceny śmierci Jasona Marsa. W pierwotnej wersji, po wypadku samochodowym ciało dziecka turlało się przez chwilę po drodze.
- David Cage rozważał wydanie reżyserskiej wersji Heavy Rain, jednak na razie nic z tego pomysłu nie wynikło. Niewykluczone, że w przyszłości zobaczymy taką edycję.
- Na początku dewelopingu Madison była blondynką z włosami spiętymi w kucyk. Zmiany dotknęły również Jaydena, który w finalnej wersji jest bardziej wyniszczony przez narkotyki.
- Dwa lata temu dom Ethana był znacznie mniejszy niż w końcowym produkcie.
- Jedną z najtrudniejszych animacji do stworzenia, było realistyczne odwzorowanie palców Jaydena w trakcie gry na fortepianie.
- Niewiele łatwiejsza była praca przy animacji Madison korzystającej z toalety.
[via upsblogit]
Piotr Bajda