Podstawy ekonomii według Capcomu

Podstawy ekonomii według Capcomu

marcindmjqtx
28.07.2010 18:03, aktualizacja: 06.01.2016 16:40

Szybsza produkcja gier = więcej wyprodukowanych gier = więcej sprzedanych gier = więcej pieniędzy = szybsza produkcja gier = ...

Capcom zamierza skrócić czas produkcji swoich gier, obecnie wynoszący około 4 lata, o mniej więcej rok - dwa. Aktualny cykl oznacza 2 duże tytuły rocznie. Ta liczba ma się zwiększyć do 3, 4 produkcji.

Żeby tego dokonać, Capcom zamierza przekazać produkcje niektórych tytułów firmom zewnętrznym - tak się zresztą już działo i dzieje, na przykład w przypadku Dead Rising 2.

Więcej Street Fightera? Więcej Mega Mana? Resident Evil? Czemu nie. Z drugiej strony, Capcom najwyraźniej stawia na zyski. Odświeżanie marki co rok to jak do tej pory była domena takich firm jak Activision, EA czy Ubisoft. Wygląda na to, że i twórcy Street Fightera zamierzają dołączyć do tego grona.

[via Kotaku]

Tomasz Kutera

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)