PlayStation 5 po pół roku. Nie ma gier, ale są koszulki Balenciagi
W dodatku droższe od samej konsoli. Tak, to nie żart. I większość rozmiarów została już wyprzedana. Czyżby nawiązanie do problemów z dostępnością konsol PS5?
Minęło już pół roku od premiery konsoli Sony PlayStation 5. Nie oszukujmy się, wraz ze sprzętem nowej generacji nie pojawiło się zbyt wiele nowych gier. Tak zwane "ekskluzywne tytuły", o których warto w ogóle wspominać, można policzyć na palcach jednej ręki.
Będą nimi: Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Demon's Souls czy Returnal. A i tak są to gry dość hermetyczne gatunkowo i tematycznie, więc nie należą do produkcji "dla każdego". Szczególnie te dwie ostatnie, bo do najłatwiejszych nie należą. Wkrótce do kolekcji ekskluzywnych tytułów dołączy do nich Ratchet & Clank: Rift Apart.
Nie macie w co zagrać? Nie ma problemu: oto koszulki
Kto nie lubi pięknych, zdobionych w przeróżne loga t-shirtów? Szczególnie w przypadku ekskluzywnej marki Balenciaga, którą wpasowała się w obecne trendy. Jej produkty nie należą do tanich. Co więcej, za koszulkę tej marki zapłacimy znacznie więcej, niż za konsolę Sony PlayStation.
A współpraca pomiędzy Sony i Balenciagą zaowocowała t-shirtem z rozpoznawalnymi logotypami obu marek. Kosztuje jedyne 649 dolarów, czyli obecnie około 2400 zł. Amerykańskie ceny PlayStation 5 to 499 i 399 dolarów za kolejno wersję z napędem oraz bez napędu.
W ofercie Balenciagi w motywie PlayStation znalazła się także bluza z kapturem za jedyne 875 dolarów, skarpetki za 150 dolarów/parę oraz czapka za 495 dolarów. Jak widać, gaming powoli staje się światem dla bogaczy.