PlayerUnknown's Battlegrounds dołącza do wąskiego grona największych hitów roku

Szlachta gra we wczesnym dostępie.

PlayerUnknown's Battlegrounds dołącza do wąskiego grona największych hitów roku
Adam Piechota

Battlegrounds idzie jak burza. Gdy Paweł pisał (w marcu) o weekendowym hajpie, jaki towarzyszył premierze dzieła Brendana Greene'a, co niektórzy węszyli chwilową ciekawostkę. Gdy ja na początku marca informowałem o dwóch milionach egzemplarzy sprzedanych w Early Access, stało się oczywiste, że prędko o "najlepszym battle royale w historii" nie zapomnimy. Dziś jednak tę niedokończoną produkcję musimy wymieniać jednym tchem obok najlepiej sprzedających się pozycji 2017 roku. Na długo przed premierą konsolową.

Obraz

A pamiętajmy, iż mówimy tutaj o małej produkcji, która od trzech miesięcy ściera się z lawiną rozchwytywanych gigantów. For Honor, Wildlands, Andromeda, Persona 5, Prey, Injustice 2, Tekken 7, Mario Kart 8 Deluxe. W mediach wręcz brakuje miejsca dla Battlegrounds. Ale produkcji studia Bluehole w niczym to nie przeszkadza. A jeśli nie zwolni, to konkurować będzie nawet z zimowymi megahitami (Call of Duty, Battlefront).

Exclusive! PlayerUnknown's Battlegrounds official trailer

A najlepsze jest to, że PlayerUnknown's Battlegrounds BYĆ MOŻE zostanie ukończone w tym roku. Wtedy pojawi się także na Xboksie, a potem - jak sądzę; sześćdziesiąt milionów potencjalnych klientów to trochę za dużo, by sprawę olać - na PlayStation 4. Chociaż w sieci pojawiają się plotki, że platforma Sony ma zostać pominięta, wkładam je na razie między bajki. Niemniej - gra w Early Access kosztuje trzydzieści euro w sklepiku Valve. Nie jest to mało. A schodzi jak ciepłe bułeczki. Nawet przychodzące od razu na myśli DayZ chowa już głowę w piasek.

Być może tym razem potencjał nie zostanie jednak całkowicie zmarnowany. Tylko beznadziejny biznesmen nie dopilnowałby tego projektu "do końca". Jeżeli Battlegrounds jest jedną z najważniejszych premier roku we wczesnym dostępie, pomyślcie, co będzie się działo, gdy pojawi się oficjalnie we wszystkich sklepach. Najlepiej z międzyplatformowym crossplayem.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsteamwyniki sprzedaży
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.