PIXEL #29 już w kioskach - co w nim znajdziemy?

Rzut oka na spis treści nowego numeru.

PIXEL #29 już w kioskach - co w nim znajdziemy?
Paweł Olszewski

Co miesiąc przeczytacie na Polygamii zajawkę nowego numeru magazynu PIXEL, a co tydzień republikację jednego z ich starszych materiałów na naszych łamach. PIXEL to sporo ponadczasowych tekstów o grach retro i ogólnie branży. Wybrane z nich będziecie mogli sprawdzić za darmo na Polygamii. Oto kilka przykładowych publikacji:

A co znajduje się w najnowszym, dostępnym od wczoraj numerze?

LOADING

WSPOMNIENIA O C64

35. rocznica premiery Commodore 64 zobowiązuje. Wspominamy swój pierwszy kontakt z maszyną, która dla wielu stanowiła początek ich drogi w grach.

GAMESCOM

Dwuosobowy zespół wysłanników Pixela dostarczył fotorelację z targów w Kolonii oraz impresje z 18 przetestowanych tam najnowszych gier.

TOTAL WAR ARENA

Dawno nie było strategicznego tytułu, który by tak bardzo rozpalał oczekiwania. Creative Assembly przygotowuje sieciowe zmagania w realiach Starożytności.

NINTENDO WE FRANKFURCIE

Odwiedziliśmy europejską siedzibę giganta z Kioto, żeby przetestować wszystkie nadchodzące hity i to nie tylko te z Mario.

STUGAN

Sos zaszył się na ponad miesiąc w skandynawskim lesie, żeby uczestniczyć w jamie zupełnie nowego typu.

COMIC-CON SAN DIEGO

Nasz nieoceniony fruwający reporter zawitał na największy na świecie konwent dla fanów filmu, gier, komiksów i wszystkiego, co jest związane z popkulturą.

D23 – SHOW DISNEYA

I jeszcze raz Stany i gry wideo na imprezie organizowanej przez Disneya.

CHINAJOY

Sierpień był zupełnie szalonym miesiącem, bo dotarliśmy też do Azji, a konkretniej do Szanghaju, żeby zdać relację z tego, jak się gra w Państwie Środka.

PLAY THE GAME

HELLBLADE

Kontrowersyjna, wspaniała, wymagająca, filmowa – można by mnożyć określenia pasujące do naszej Premiery miesiąca.

UNCHARTED 4 LOST LEGACY

Miało być podobnie kolorowo jak w oryginale i jest, ale czy można spodziewać się cudów po tym niezależnym dodatku do historii Nathana Drake'a?

OBSERVER

Rutger Hauer nadaje swoim charakterystycznym głosem, a sama akcja jest dość niesamowita. Po Layers of Fear kolejne zaskoczenie od Bloobera.

CRASH BANDICOOT N SANE TRILOGY

Remake zrobiony przez inną firmę niż oryginalni twórcy, bez korzystania z kodu źródłowego.

ARMS

Potrzebowaliśmy nieco więcej czasu niż kilka dni na porządne ogranie tego drugiego po Breath of the Wild flagowego tytułu ze Switcha.

TACOMA

Twórcy Gone Home powrócili, tyle że tym razem korzystają ze kosmicznego sztafażu.

DARKWOOD

Ekran jest ciemny, grafika niezbyt ładna, ale sama gra...

FORMULA FUSION

Nie brakuje nowych produkcji dla miłośników kosmicznych wyścigów w stylu WipEouta.

RACE FOR THE GALAXY

Najpierw była planszówka, teraz mamy jej komputerową inkarnację, która stawia na taktyczne myślenie.

BLITZKRIEG 3

Rosjanie z Nivalu wypowiedzieli się w sprawie II wojny światowej, wypuszczając na rynek nową strategię czasu rzeczywistego.

AVEN COLONY

Podbój planety Aven, takiej odległej Ziemi, posiadającej wszakże pewne anomalie.

AGENTS OF MAYHEM

Studio Volition odpowiedzialne za Punishera i słynne sceny „przesłuchania” specjalizowało się potem przez lata w serii Saints Row, a obecnie wydało grę o nowym tytule, ale czy tak bardzo odmienną?

LONE ECHO

Zdaniem niektórych największy tytuł VR, jaki dotąd powstał, ale my spoglądamy na niego chłodnym okiem.

REDEEMER

Niby zwykła rozwalanka z kulturystą w roli głównej, ale nie można jej odmówić perwersyjnego smaku.

SERIAL CLEANER

Gra o sprzątaczu po krwawych strzelaninach, który bynajmniej nie nazywa się Wolf.

SUDDEN STRIKE 4

No i jeszcze jedna strategia! Można wcielić się w rolę takich dowódców jak George Patton czy Bernard Montgomery.

MAGE'S TALE

Nie zdradzając, jak wielka jest to gra VR, dodajmy jedynie, że stoi za nią dowodzone przez Briana Fargo studio inXile Entertainment.

RAIN OF TERROR

Raz na jakiś czas na nasze biurko dociera nowy produkt na Atari XL/XE, który należy zrecenzować.

Obraz

AKT URODZENIA WIEDŹMINA CZ. 1

Stała się rzecz niezwykła – współzałożyciel CD Projektu Marcin Iwiński udzielił w polskiej prasie niespotykanego, obszernego wywiadu, w którym opowiada o wszystkim, co doprowadziło do powstania Wiedźmina. Tylko w Pixelu!

MAGNETIC SCROLLS

Zapomniana już historia brytyjskich pionierów „interaktywnej opowieści”, którzy rzucili rękawicę Infocomowi. Ich szefem była kobieta o dobrze znanym nazwisku Sinclair...

BRUCE SHELLEY

Przyjaciel i biznesowy partner Sida Meiera, współtwórca Civilization i Railroad Tycoon, człowiek, który pomógł stworzyć Age of Empires. Bruce Shelley w strategicznej rozmowie z Sir Haszsakiem.

GOLDEN AXE

Zaczęło się od automatów, a potem fenomen Złotego Topora eksplodował na konsole i komputery domowe, wchodząc co historii jako jedna z najlepszych gier zręcznościowych początku lat dziewięćdziesiątych.

SECRET LEVEL

IKONKI

Jaką rolę w promocji gier, zwłaszcza mobilnych, pełnią ikonki? Można domyślać się, że sporą, ale zaskoczeniem są wnioski płynące z tych rozważań.

KARTKĄ I KOSTKĄ

Zdanu uruchomił swój krytyczny zmysł przy recenzowaniu nowej gry planszowej. Wygląda i prezentuje się znakomicie, ale...

MACHINA CZASU KRUPIKA

Dużo retro tematów, w tym Nintendo, Space Invaders czy Mattel. Wszystko, co było ważne w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych w elektronicznej rozrywce.

KOSMOS PIERWSZY KONTAKT

Po jednym miesiącu przerwy wraca kosmiczna rozkładówka, a wraz z nią pierwsza ziemska wyprawa skierowana na edukację obcych światów.

FELIETON ŚLEDZIA

Powiedzmy tylko tyle, że najnowszy odcinek KDP został zrealizowany awangardową metodą.

CREDITS

DEKADA C64

Dziewięć stron o growej ewolucji C64. Wszystkie najważniejsze tytuły, które wyznaczały tętno elektronicznej rozrywki na super maszynie od Jacka Tramiela.

FELIETON WOJCIECHA PIJANOWSKIEGO

To zaszczyt, że możemy gościć na łamach Pixela Wojciecha Pijanowskiego, który przygodę z grami zaczynał w czasie, gdy większości czytelników nie było jeszcze na świecie. O planszówkach, grach logicznych i grach wideo wie bardzo dużo, o ile nie wszystko.

20 POCZTÓWEK Z HYRULE

O Legend of Zelda: Breath of the Wild napisano już miliony słów, dlatego nie chcieliśmy się powtarzać, a zamieściliśmy obrazkową opowieść o tym, dlaczego ta gra jest genialna.

FELIETON PIOTRA PIEŃKOWSKIEGO

„Zombie? No nie, to robią wszyscy” - Naczelnik pisze o tym, w jaki sposób dobierać tematy do produkcji gier wideo.

ALKOHOL W GRACH

Kolejny solidny, dobrze udokumentowany artykuł Bazyla, tym razem o tym, jaką rolę w grach wideo pełnią napoje wyskokowe.

FELIETON ALEXA

Kapitan Alex na łamach Pixela! Witamy i zapraszamy do lektury o tajemniczym tytule „Moja najniewspanialsza godzina”.

FELIETON BORKA

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpolskaprasa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.