PIXEL #28 od dzisiaj w kioskach - co w nim znajdziemy?

Rzut oka na spis treści nowego numeru.

PIXEL #28 od dzisiaj w kioskach - co w nim znajdziemy?
Paweł Olszewski

Co miesiąc przeczytacie na Polygamii zajawkę nowego numeru magazynu PIXEL, a co tydzień republikację jednego z ich starszych materiałów na naszych łamach. PIXEL to sporo ponadczasowych tekstów o grach retro i ogólnie branży. Wybrane z nich będziecie mogli sprawdzić za darmo na Polygamii. Oto kilka przykładowych publikacji:

A co znajduje się w najnowszym, dostępnym od dziś numerze?

LOADING

PIXEL HEAVEN 2017

Obszerny materiał o laureatach Pixel.Awards, a zwłaszcza o twórcach, którzy zostali uhonorowani nową nagrodą PH – Golden Pixel.

RAPORT Z E3

Jedenaście stron o najświeższych zapowiedziach gier ujawnionych podczas Electronic Entertainment Expo, znanego lepiej jako E3.

NINTENDO 2DS XL

Mieliśmy sposobność dogłębnego przetestowania nowej konsoli od Nintendo.

OBSERVER

Bloober Team wpuścił nas do swojej siedziby, gdzie prawdopodobnie jako pierwsi na świecie mieliśmy możliwość pogrania w nową superprodukcję rodem z Polski.

NAMCO FUNSCAPE

W Londynie funkcjonuje salon gier, w którym stoją automaty, o jakim się starym wyjadaczom nie śniło.

FOREVER ENTERTAINMENT

W Gdyni działa firma, mająca na koncie bardzo pokaźne portfolio wydanych gier i równie szerokie plany na przyszłość.

Obraz

PLAY THE GAME

RIME

Opowieść o chłopcu rozwiązującym zagadki w pięknym nadmorskim świecie to jedynie wstęp do bardzo smutnej historii...

FRIDAY THE 13TH

Oficjalna licencja na Jasona Voorheesa po latach spekulacji zmaterializowała się właśnie w postaci gry wideo.

INJUSTICE 2

Zamiast nowej części Mortal Kombat jego twórcy proponują bijatykę w uniwersum DC Comics.

STAR TREK: BRIDGE CREW

Wystawna gra na VR nie jest ani zręcznościówką, ani RTS – to coś polegającego na taktycznym planowaniu kosmicznych ekspedycji, ukierunkowane na multiplayer.

DIRT 4

Wreszcie wyścigi, na które starzy wyjadacze nie będą narzekać!

WIPEOUT OMEGA COLLECTION

WipEout HD, WipEout HD Fury i WipEout 2048 czyli 26 tras. Niby remaster, ale jednak taki trochę inny niż zwykle.

FARPOINT

Nie piszemy aż tak dużo o VR, ale gdy pojawia się gra wyznaczająca nowe horyzonty gatunku, chętnie bierzemy ją na warsztat.

LONG JOURNEY HOME

Kosmiczna epopeja od Daedalic Entertainment wychodzi nie częściej niż raz na rok, ale to zawsze duże wydarzenie.

ROKH

Jak przetrwać na Marsie? Na pewno nie w sposób, jakiego uczą nas filmy SF. W grze wideo sytuacja jest znacznie bardziej realistyczna.

TOKYO 42

Miało być futurystyczne miasto i rozgrywka rodem z Syndicate, a co finalnie z tego wyszło?

MONUMENT VALLEY 2

W trakcie trwania konferencji Apple'a w jego sklepie internetowym pojawił się nowy produkt.

TEKKEN 7

Mordobicie najpierw ukazało się na automatach, a teraz trafia na konsole domowe.

PERCEPTION

Gra wideo oparta na doświadczeniach osoby niewidomej.

INNER VOICES

Lovecraftowska w duchu historia o szaleństwie i demonach spoza naszego czasu i przestrzeni.

ENDLESS SPACE 2

Zaskakujący może być fakt, że kosmiczną strategię wydaje Sega, ale w dzisiejszych czasach eklektyzm jest w cenie.

WONDER BOY

Rysowana ręcznie grafika i zręcznościówka, która odświeży dawne nawyki.

HALL OF FAME

A MIND FOREVER VOYAGING

Nie jest nigdzie powiedziane, że Najlepszą Grą Na Świecie nie może zostać tekstówka. Jeśli ma tak rewolucyjny pomysł na rozgrywkę...

STEVE MERETZKY

Jeden z głównych twórców legendarnego Infocomu i późniejszy autor Legend Entertainment udzielił nam wywiadu.

ED BOON

Tak, to ten człowiek wymyślił Scorpiona i wiele innych postaci oryginalnego Mortal Kombat.

HISTORIA MASS EFFECT

Nawet dziewięć stron to za mało, żeby opowiedzieć w pełni historię gwiezdnej sagi, ale w Pixelu staramy się to zrobić rzetelnie.

SECRET LEVEL

PISTOLETY ŚWIETLNE

Kiedyś były szczytem mody, potem nieco podupadły, ale czy aby na pewno ich ewolucja się zatrzymała?

CASIO

Produktami japońskiej firmy były między innymi zegarki, na których można było grać.

MACHINA CZASU KRUPIKA

Krupik wzdycha za młodymi Elonem Muskiem (tak, on także robił gry) i Richardem Garriottem, ale nie tylko za nimi.

KARTKĄ I KOSTKĄ

Newsy ze świata planszówek i RPG oraz recenzja Labiryntu Śmierci.

FELIETON ŚLEDZIA

Po raz pierwszy od dawna mogliśmy odetchnąć, gdy na pięć dni przed drukiem mieliśmy na warsztacie nowy odcinek obrazkowego felietonu naszego nadwornego rysownika historii.

Obraz

CREDITS

MDK

Super zdolny David Perry najpierw zarobił trochę pieniędzy dzięki Earthworm Jimowi, a potem...

FUTURE GAMES

Czesi przed ponad dekadę operowali na rynku przygodówek, który podobno umarł, ale oni udowadniali, że jest zgoła inaczej.

FELIETON VOYAGERA

Zadumanie nad trudną do zaakceptowania prawdą, że nie zdołamy zagrać we wszystkie gry, które są w naszym zasięgu.

WORMS

Pojawiły się po Lemmingach, ale nie kopiowały z nich pomysłu, lecz wyprowadzały na nowe, bardziej szalone terytoria.

FELIETON PIOTRA PIEŃKOWSKIEGO

SS to nie to, o czym myślicie, lecz sandboksowe surwiwale.

WYWIAD Z MICHALEM TODOROVICEM

Udało nam się namówić współtwórcę Labyrinth of Time na prawdopodobnie pierwszy w historii wywiad, w którym opowiedział o tym, jak się tworzyło rewolucyjne gry ponad 20 lat temu.

FELIETON MRW

Lalki i androidy mają wbrew pozorom wiele ze sobą wspólnego.

HARDWARE MIESIĄCA

Testowaliśmy Aim Controlllera, czyli nowy sprzęt od Sony, który symuluje karabin...

FELIETON BORKA

Borek był szefem jury Pixel.Awards i w trakcie obrad jedna z gier wzbudziła w nim ambiwalentne

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpolskaprasa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.