PIXEL #27 od dzisiaj w kioskach - co w nim znajdziemy?

PIXEL #27 od dzisiaj w kioskach - co w nim znajdziemy?
Paweł Olszewski

25.05.2017 07:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Rzut oka na spis treści nowego numeru.

Co miesiąc przeczytacie na Polygamii zajawkę nowego numeru magazynu PIXEL, a co tydzień republikację jednego z ich starszych materiałów na naszych łamach. PIXEL to sporo ponadczasowych tekstów o grach retro i ogólnie branży. Wybrane z nich będziecie mogli sprawdzić za darmo na Polygamii. Oto kilka przykładowych publikacji:

A co znajduje się w najnowszym, dostępnym od dziś numerze?

LOADING

PIXEL HEAVEN 2017

Rusza największe święto retro grania w Polsce, ale co roku zwiększające również swoją dawkę gier indie, a także planszówek i... VR.

RADAR

Zapowiadamy nowe tytuły Capcomu i id Software, dostarczamy wieści, dlaczego Konami odchodzi od klasycznych gier wideo, oraz informujemy i tuzinie innych nowych spraw.

A MAZE.

Sos Sosowski wizytował festiwal indyków w Berlinie i dzieli się wrażeniami z tego pobytu.

SZALONA HISTORIA KOMPUTERÓW

Recenzujemy wydaną właśnie książkę uczącą w przystępny sposób historii informatyki.

GRAN TURISMO SPORT

Gramy już w nadchodzący hit, który ma być jednym z filarów podtrzymujących zwycięski marsz PlayStation 4.

WIZYTA W GOG

Odwiedziliśmy archeologów gier, którzy na warszawskiej Pradze rekonstruują gry sprzed dwudziestu i lepiej lat.

PLAY THE GAME

GET EVEN

Miał być wielki hit z rodzimego studia i w sumie jest, aczkolwiek operujący specyficzną poetyką.

WHAT REMAINS OF EDITH FINCH

Nowe Gone Home wciągnie i zachwyci wielu, ale wielu innych pozostawi sceptycznymi.

THE SURGE

Początek gry, gdy przyjeżdżamy na wózku inwalidzkim to zaledwie wstęp do drogi przez futurystyczne piekło.

SNIPER 3: GHOST WARRIOR

Czy ta gra jest naprawdę tak zła jak ją malują? A może wręcz przeciwnie – jest całkiem dobra?

LITTLE NIGHTMARES

Nowe Inside, tyle że rozgrywające się w daleko bardziej brutalnej rzeczywistości.

INNER CHAINS

Polska produkcja, która zaprowadzi Was tam, gdzie Lovecraftowi ani Beksińskiemu się nie śniło.

OUTLAST 2

To nie jest horror dla neofitów, lecz dla ludzi, którzy poznali najbardziej skrajne oblicza grozy.

GUARDIANS OF THE GALAXY

Telltale złapało zadyszkę, lecz nadal jest to firma produkująca niezwykłe gry.

EXPEDITIONS: VIKING

RPG z walką rozgrywającą się w turach to coś, co zadowoli wojowników zmęczonych nowoczesną pogonią za dynamiką.

ODYSSEY

Mystopodobna produkcja, która wyłania się na powierzchnię w czasach, gdy podobne gry są już na wymarciu.

IMPACT WINTER

Surwiwal w zamrożonym świecie, tyleż fascynującym, co zabójczym.

SLICE, DICE & RICE

Mordobicie z przymrużeniem oka.

REGALIA: OF MEN AND MONARCHS

Pierwsza premiera marki Klabater sprawnie łączy komiksowość z surowym RPG.

FIRE EMBLEM ECHOES: SHADOWS OF VALENTIA

Ta gra była w stanie przerwać zabawę w Breath of the Wild i wciągnąć równie mocno – trudno w sumie i lepszą rekomendację.

Obraz

STAR WARS: TIE FIGHTER

Najlepsza Gra na Świecie, lepsza nawet od zacnego poprzednika, czyli X-winga.

DUKE NUKEM

Nieoczywisty tekst podchodzący do fenomenu Duke'a ze wstrzemięźliwością, próbujący wręcz wskazywać, kto uczynił z bohatera dojną krowę.

HISTORIA DUNE

Zaczęło się od dwóch produkowanych równolegle tytułów, a potem były niemal same wpadki. Jednak legenda Diuny wciąż żyje swoim życiem.

LOUIS CASTLE

Mózg Westwood Studios Louis Castle opowiada Pixelowi o swojej wieloletniej karierze, w trakcie której narodziły się Eye of the Beholder, Dune II, Legend of Kyrandia, Command & Conquer czy Blade Runner.

SECRET LEVEL

AMIGA CZ. 10

Ostatnia już część naszego dekalogu poświęconego historii Amigi.

ATARI LYNX

Była sobie kiedyś konsola wymyślona przez ludzi z Epyksa, który to sprzęt w dość podstępny sposób przejął wielki Jack Tramiel.

LOGO

Język programowania z symbolem żółwia był od zawsze przeznaczony dla estetów i oryginałów.

DZIWNA BROŃ

Tajemnicze, nietypowe bronie z kart historii i ich wykorzystywanie przez gry wideo.

KARTKĄ I KOSTKĄ

Rubryka planszówkowa spotkała się z pozytywnym odzewem, więc jedziemy dalej z tym koksem.

MACHINA KRUPIKA

Młody Bill Gates, mapy z magazynów o grach oraz wiele innych zmurszałych tematów, które Krupik sprawnie restauruje.

KOSMICZNI MILIARDERZY

Jest ich trzech i zgodnie myślą o podboju kosmosu w skali, jakiej sobie nie wyobrażamy.

FELIETON ŚLEDZIA

Jak zawsze przybywa w momencie, gdy maszyna drukarska już się grzeje i stanowi dla nas takie samo zaskoczenie, jak dla Was.

CREDITS

SUDA51

Obszerny artykuł o twórczości nietypowego Japończyka.

FELIETON PIOTRA PIEŃKOWSKIEGO

Nie może się obejść bez porównania tego, co jest obecnie, z tym, co było kiedyś.

KINGDOM HEARTS

Krupik ujawnia się jako fanka serii RPG, które teoretycznie nigdy nie powinny były się jej spodobać.

FELIETON VOYAGERA

Tak, na tapecie jest Legend of Zelda: Breath of the Wild i niesamowity świat fauny, jaki stworzyło Nintendo.

H.P. LOVECRAFT W GRACH

Twórczość samotnika z Providence od zawsze była łakomym kąskiem dla twórców gier, aczkolwiek przez długie lata mieli problemy z właściwym jej transponowaniem.

FELIETON MRW

„Gry, w które gram” brzmi prawie tak samo groźnie jak „Hello World”, ale autor tym razem uprawia felieton, nie prozę.

FELIETON BORKA

Borek wybrał się do kina i zobaczył „Ghost in the Shell”...

PREY

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także