Piękny Hitman 3 w akcji. I w cyberpunkowym sosie

Noc, wąskie uliczki, azjatycka dzielnica, multum neonów, niepokojący synthwave w tle. Ale to nie cyberpunkowa stylizacja prosi się o największą uwagę, a multum graficznych smaczków.

Hitman 3
Hitman 3
Źródło zdjęć: © IO Interactive
Barnaba Siegel

Podczas gdy wiele firm przerzuca się na Unreal Engine 4, IO wciąż wyciska soki z własnego silnika o nazwie Glacier. I chociaż taki ogólny rzut na salę pełną ludzi w "Hitmanie 3" wydaje się niespecjalnie intrygujący, wszystko się zmienia, gdy zaczynamy podziwiać szczegóły.

Kapitalnie wygląda oświetlenie i HDR, gdy źródłem światła są neony. Tak samo efekty cieni. Ale pewnie nie były to jedyne powody, dla których autorzy zdecydowali się na ociekającą cyberpunkowymi motywami stylizację.

Uwagę kradnie też i tak ta kałuża oraz kroczące po niej buty Agenta 47. Jasne, to detal, który nijak zmieni rozgrywkę. Ale to właśnie przez magię tych detali, samo przebywanie w wykreowanym przez twórców świecie staje się przeżyciem - o czym przypomniał mi w tym roku "Assassin's Creed Valhalla". Podoba mi się też mokry płaszcz agenta, chociaż to akurat patent, który już powszechnie wchodzi do gier AAA - piękny był chociażby w "Valhalli".

Na tym bajerów nie koniec. IO Interactive wpuszcza do jednej scenki, jak się chwali firma, nawet 300 NPC jednocześnie. Co do jakości - twórcy zapewniają, że na PlayStation 5 i Xbox Series X oraz nowszych pecetach "Hitman 3" pójdzie nam w 4K, 60 klatkach i z HDR-em. Odważna deklaracja! Czekam, żeby zobaczyć jej realizację na własne oczy.

Premiera "Hitmana 3" 20 stycznia 2021 roku na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC i Google Stadia. W 2021 ma wyjść także wersja na Switcha.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
hitman 3io interactivewiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.