Zmien skórke
Logo Polygamii

Phil Spencer obiecuje lepsze gry na Xboksa

Więcej studiów, więcej czasu, wyższa jakość.

Nie da się ukryć, że wraz ze swoimi ostatnimi zakupami i rozwojem Microsoft Game Studios producent Xboksa One wydaje się być coraz lepiej przygotowany na kolejną generację konsol (bo w tej to już raczej wiele nie zmieni). Obsidian, Ninja Theory, ostatnio Double Fine – to wszystko utalentowani twórcy z wizją, czyli to, czego Xboksowi w tej generacji chyba najbardziej brakowało.

Phil Spencer, szef działu Xboksa, potwierdza też, że zwiększenie liczby należących do Microsoftu studiów przełoży się pozytywnie także na jakość gier – a nie tylko ich liczbę. Wcześniej, gdy tych gier powstawało naraz mało, każda musiała ukazać się w założonym dużo wcześniej czasie. Teraz jest inaczej.

Czuję, że mogę dać zespołom tyle czasu, ile potrzebują, żeby osiągnąć odpowiednią kreatywność i stworzyć grę taką, jaką chcą stworzyć. I jeżeli coś wymaga dłuższego czasu, to stać nas na to, by zapewnić temu odpowiednią ilość czasu.

Powiedział Spencer w rozmowie z australijskim Kotaku. Dodał również, że dużą swobodę w rozwijaniu i tworzeniu wysokiej jakości gier daje producentowi sukces Games Passa.

Jako przykład Spencer podaje Sea of Thieves – grę, która po premierze spotkała się z dość dużą krytyką, ale która według niego nie byłaby w miejscu, w którym jest teraz, gdyby się wtedy nie ukazała. To, że mogła trafić od razu w ręce bardzo dużej liczby graczy dzięki Games Passowi ostatecznie wyszło jej na dobre.

Dominik Gąska

 

Więcej na temat:

2
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
2 Komentarze
0 Odpowiedzi
1 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
C.C. Stellar
Użytkownik

O ile będą w Xbox Passie na PC, jestem na tak. 🙂

mistrz
Użytkownik

Niech robią. Zobaczymy. Ja trochę nie mam wyjścia i muszę dać im kredyt zaufania. Jestem już za głęboko w ekosystemie xboxa żeby przechodzić do niebieskich. Cieszy mnie że skończyło się “zapowiadanie” gier na epokę przed ich premierą. Mi już nikt nie wmówi że to proces developmentu się przedłuża i to dlatego. To nie dlatego. Działo się tak ponieważ ktoś świadomie zdecydował że gry zapowiada się już w momencie kiedy developer ma jedynie mglistą chęć że może kiedyś zrobi grę. Sony tak robiło nagminnie. Pamiętam że kiedy “zapowiedziano”, ja bardzo chciałem żeby w odpowiedzi Phill ogłosił Concer’s bad fur day 2… Czytaj więcej »

Popularne wpisy

Popularne Gry