Phil Spencer komentuje premierę Redfall. "Jestem na siebie zły"

Phil Spencer komentuje premierę Redfall. Premierę, której do udanych zaliczyć nie można, co zauważył sam szef działu Xbox. Zespół chce jednak powalczyć o ten tytuł, by gracze czerpali z niego większą frajdę.

Phil Spencer, Xbox Briefing
Phil Spencer, Xbox Briefing
Źródło zdjęć: © YouTube

Długo oczekiwane Redfall ujrzało światło dzienne 2 maja 2023 r. Sieciowy hero FPS w otwartym świecie, gdzie prawo do hegemonii roszczą sobie wampiry i ich wyznawcy – brzmi nieźle, ale w praktyce jest gorzej, co zauważyła branża oraz społeczność graczy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Redfall już przed premierą wywoływał kontrowersje: niektórym graczom nie podobał się styl graficzny, inni mocno podkreślali brak 60 fps na konsolach Xbox. To drugie to jednak wierzchołek góry lodowej, ponieważ Redfall ma problemy natury technicznej i gameplayowej.

Spójrzmy na odzew społeczności:

  • Redfall (PC) na Metacritic ma ocenę 1.9/10 od graczy i 5.7/10 od recenzentów.
  • Redfall (Xbox Series X) na Metacritic to już 2.7/10 od graczy i 5.9/10 od recenzentów.
  • Na platformie Steam grę oceniono do tej pory ponad 1200 razy, a jedynie 31 proc. recenzji to te pozytywne.

Problem zauważył Phil Spencer, który postanowił skomentować premierę Redfall w trakcie podcastu na kanale Kinda Funny.

Phil Spencer posypuje głowę popiołem

W powyższym materiale możemy usłyszeć, iż Phil Spencer ubolewa nad tym, że Redfall rozczarowało graczy.

Nie ma dla mnie nic trudniejszego, niż rozczarowanie społeczności graczy Xbox. Patrzenie na to, jak fani tracą wiarę, sprawia, że sam jestem rozczarowany. Jestem zły na siebie.

Phil Spencer

Co więcej, z wypowiedzi Phila Spencera wynika, że Xbox chce powalczyć o ten tytuł, więc należy spodziewać się w najbliższym czasie szeregu aktualizacji Redfall. Jednym z priorytetów jest wprowadzenie 60 fps. Pozostaje mieć nadzieję, że Starfield nie podzieli losu Redfall.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.