Aktualizacja Star Wars Jedi: Survivor na PC i konsole. Lista zmian
Twórcy Star Wars Jedi: Survivor pracują nad łatkami, które zapewnią lepsze doświadczenia w rozgrywce. Pierwsza aktualizacja na PC jest już dostępna, a jeszcze dziś (2.05) pierwsze usprawnienia trafią do wersji na konsole.
Star Wars Jedi: Survivor od momentu premiery boryka się z problemami natury technicznej, co zresztą znajduje na przykład w ocenach graczy na platformie Steam. Aktualnie ponad 14 tys. recenzji, gdzie nieco ponad połowa (55 proc.) to te pozytywne. Najwidoczniej jest więc nad czym pracować i co poprawiać.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wersja pecetowa Star Wars Jedi: Survivor otrzymała wcześniej swoją łatkę (zawiera to samo co aktualizacja konsolowa i dodatkowo poprawia wydajność renderowania bez Ray Tracingu). Natomiast użytkownicy konsol PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S dostaną ją dzisiaj, 2 maja. Tak prezentują się szczegóły:
Aktualizacja wersji na konsole:
- Naprawiono wiele błędów w systemach PlayStation i Xbox serii X|S oraz w różnych obszarach gry.
- Naprawiono błędy związane z pomijaniem wstawek filmowych.
- Poprawa wydajności.
- Naprawiono problem z dynamiką tkanin wewnątrz statku.
- Naprawiono liczne błędy związane z renderowaniem.
- Naprawiono problem z nie zapisywaniem zarejestrowanych kolorów Nekko.
- Naprawiono problem z zarejestrowanym Nekko znikającym ze stajni.
- Naprawiono nachodzące na siebie napisy dialogów podczas wstawek filmowych.
- Rozwiązano liczne problemy z kolizją.
- Naprawiono błąd, w którym wrogowie pozostawali w T Pose w trybie fotograficznym.
- Naprawiono freeze, występujący czasem podczas rozmowy z Domą.
- Naprawiono błąd, w którym BD-oil VFX nie renderowało się prawidłowo.
- Naprawiono błąd, w którym gracze utykali w Komnacie Dwoistości, jeśli umarli po wyjściu z komnaty nie zapisawszy gry.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii