Aktualizacja Star Wars Jedi: Survivor na PC i konsole. Lista zmian

Twórcy Star Wars Jedi: Survivor pracują nad łatkami, które zapewnią lepsze doświadczenia w rozgrywce. Pierwsza aktualizacja na PC jest już dostępna, a jeszcze dziś (2.05) pierwsze usprawnienia trafią do wersji na konsole.

Aktualizacja Star Wars Jedi: Ocalały na PC i na konsolach
Aktualizacja Star Wars Jedi: Ocalały na PC i na konsolach
Źródło zdjęć: © Steam

02.05.2023 13:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Star Wars Jedi: Survivor od momentu premiery boryka się z problemami natury technicznej, co zresztą znajduje na przykład w ocenach graczy na platformie Steam. Aktualnie ponad 14 tys. recenzji, gdzie nieco ponad połowa (55 proc.) to te pozytywne. Najwidoczniej jest więc nad czym pracować i co poprawiać.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Wersja pecetowa Star Wars Jedi: Survivor otrzymała wcześniej swoją łatkę (zawiera to samo co aktualizacja konsolowa i dodatkowo poprawia wydajność renderowania bez Ray Tracingu). Natomiast użytkownicy konsol PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S dostaną ją dzisiaj, 2 maja. Tak prezentują się szczegóły:

Aktualizacja wersji na konsole:

  • Naprawiono wiele błędów w systemach PlayStation i Xbox serii X|S oraz w różnych obszarach gry.
  • Naprawiono błędy związane z pomijaniem wstawek filmowych.
  • Poprawa wydajności.
  • Naprawiono problem z dynamiką tkanin wewnątrz statku.
  • Naprawiono liczne błędy związane z renderowaniem.
  • Naprawiono problem z nie zapisywaniem zarejestrowanych kolorów Nekko.
  • Naprawiono problem z zarejestrowanym Nekko znikającym ze stajni.
  • Naprawiono nachodzące na siebie napisy dialogów podczas wstawek filmowych.
  • Rozwiązano liczne problemy z kolizją.
  • Naprawiono błąd, w którym wrogowie pozostawali w T Pose w trybie fotograficznym.
  • Naprawiono freeze, występujący czasem podczas rozmowy z Domą.
  • Naprawiono błąd, w którym BD-oil VFX nie renderowało się prawidłowo.
  • Naprawiono błąd, w którym gracze utykali w Komnacie Dwoistości, jeśli umarli po wyjściu z komnaty nie zapisawszy gry.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.