Outriders. Demo na PC, PlayStation i Xboksa. Hype się w końcu podkręca
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Bo nowa gra People Can Fly zasługuje na ten hype. To świetnie zapowiadający się shooter, ale do tej pory przekonywano o tym tylko media. Dziś może zagrać każdy. O 18:00 rusza demo na Steamie, Xbox Marketplace i PlayStation Store. I będzie dostępne aż do premiery gry!
Czemu tak się zachwycam "Outriders"? Bo grałem już kilkanaście godzin i zobaczyłem fajny świat, charakterne NPC i świetne dialogi. Ale przede wszystkim do gry przykuwał mnie fantastyczny system walki, gdzie idealnie przeplatają się umiejętności, rozwój postaci i wielopoziomowy rozwój broni.
Ok, demo. Demo "Outriders" (nie wersja alfa czy beta) ruszy w Polsce o godzinie 18:00. Jeśli czytacie nas z innego zakątka świata, załączam mapkę z pełną rozpiską dla świata. Z tego co nam wiadomo, niestety nie będzie preloadu - pobieranie zacznie się dopiero w momencie startu.
Wersję demo "Outriders" odpalimy na: PS4 i PS5, Xbox One i Xbox SeriesX oraz PC (Steam, GeForce Now). I już w tej formie obowiązywać będzie crossplay, czyli gra sieciowa między różnymi platformami. People Can Fly zaznacza jednak, że na razie ta funkcja będzie działała w wersji beta, więc problemy mogą się przydarzyć.
W przypadku wersji konsolowych demko zajmie nam minimum 22 GB, a na PC - około 24 GB. Wymagania sprzętowe dla peceta znajdziecie pod tym linkiem.
Co istotne, nie musimy wcale się spieszyć ani z pobieraniem, ani z przechodzeniem dostępnego fragmentu. Demo "Outriders" będzie dostępne od dziś aż do premiery gry, a może i dłużej. Mało tego - po premierze gry PCF ma udostępnić opcję przerzucenia naszych postępów do pełnej wersji gry (nie zadziała jednak między platformami albo Steamem i EGS).
Co konkretnie zobaczymy? Prolog i pierwszy rozdział gry. Czyli to samo, co mogliście zobaczyć rok temu podczas pierwszego pokazu gameplayu. Albo przeczytać w medialnych relacjach.
Nie jest to długi fragment, a sam prolog jak to prolog, bardziej skupiony jest na nauce podstaw i wprowadzeniu w fabułę. I przyznam, że pierwsze 20 minut z grą nie jest wielce imponujące (poza dialogami z Jakubem)... dopóki nie zostaniemy zahibernowani, by obudzić się kilkadziesiąt lat później. Wtedy zaczyna się już fabularne mięcho i konkretne strzelanie.
Do wyboru dostaniemy wszystkie 4 klasy, a są to: Devastator, Pyromancer, Technomancer i Trickster. Każda w teorii ma swoje konkretne miejsce w szeregu, ale mnogość opcji sprawia, że nawet w trakcie gry możemy zamienić tanka na support czy typowego atakującego. Więcej o mechanizmach w "Outriders" rozpisałem się w tekście poniżej, który przygotowałem w październiku na nowe otwarcie Polygamii.
Zobacz także
I jeszcze wiadomość do samotnych łowców. Jeśli jednak nie chcecie grać solo, a brakuje wam ekipy, to na Discordzie gry (link) znajdziecie odpowiednie pokoiki, w którym dobierzecie się w dwójki lub trójki.