O dzieciach i grach na Game Industry Trends Kids

Na konferencji będzie mowa o tym, czy dzieci powinny grać, a jeśli tak, to w co, na czym i w sumie dlaczego.

O dzieciach i grach na Game Industry Trends Kids
marcindmjqtx

Tematem wprowadzania dzieci do wirtualnego świata zajmowaliśmy się w jednym z zeszłorocznych raportów. Kwestia ważna i na czasie, wszak dzisiejsi młodzi rodzice mają znacznie większą wiedzę o grach, niż mieli nasi. Z drugiej strony czyha na nich - a właściwie na ich dzieci - znacznie więcej zagrożeń. W końcu treści przeznaczone dla dorosłych nie są już reprezentowane na ekranie przez zlepek kilku kolorowych pikseli.

Bardziej fachowo niż my o dzieciach i grach opowiedzą prelegenci konferencji Game Industry Trends Kids 2014. O trendach na rynku gier dziecięcych opowie Michał Gembicki z CDP.pl, o kostce DICE+ jej pomysłodawca Patryk Strzelewicz, a grach edukacyjnych Krzysztof Hrynkiewicz z Very Nice Studio. Pełny program znajduje się na stronie konferencji.

Mnie najbardziej interesuje historia produkcji Kangurka Kao - jednej z pierwszych polskich gier wydanych na konsole (Dreamcast). O tym, jak ją tworzono, opowie Wojciech Biliński z Tate Interactive.

Więcej informacji O GIT Kids znajdziecie tutaj. Polygamia jest patronem medialnym konferencji.

Marcin Kosman

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.