O co chodzi w Wet?
Redakcyjni koledzy zatroszczyli się już o przemycenie najważniejszych informacji o grze WET. Ja mam dla Was wywiad z GameTrailers, w którym jeszcze raz możecie usłyszeć o podstawowych pomysłach na rozgrywkę (nieustający ruch, akrobacje, zwalnianie czasu itp.) oraz poznać kilka inspiracji autorów. Arcade'owa rzeźnia z użyciem katany i pistoletu mogłaby wypalić, ale oglądając fragmenty rozgrywki miałem uczucie przerostu formy nad treścią. Te akrobacje i ślizgi na początku pewnie będą bawiły, zwłaszcza jeśli umiejętne przedłżanie combosów będzie premiowane bonusami. Przyciągnięcie gracza na dłużej może już być trudne, w końcu w zamian za pomysłowość i stylową rzeźnię będziemy nagradzani ślamazarną rozgrywką w zwolnionym tempie. Wątpliwości mam więcej, ale to chyba najbardziej mnie boli.
05.05.2009 | aktual.: 12.01.2016 16:31