Nowy sezon, nowe karty, nowy event!
Wraz z rozpoczęciem święta zmarłych swój start miał nowy, trzeci już w otwarej becie, sezon rozgrywek rankingowych w Gwincie.
31.10.2017 23:26
Tak samo jak dwa miesiące temu, tak i teraz razem z nowym sezonem gra została zaktualizowana o nowe elementy, w tym karty.
Wiele rzeczy powiedziałem w trakcie filmu, który mam dla Was do zaproponowania i choć się starałem, to i tak zapomniałem o kilku kwestiach dotyczących wprowadzonych zmian.
Postaram się je nadmienić tutaj.
Najnowsza aktualizacja Wiedźmińskiej Gry Karcianej jest przeze mnie oceniana bardzo wysoko z dwóch powodów.
Po pierwsze twórcy zdaje się odeszli, mam nadzieję, że na stałe, od radykalnych zmian w kartach. Obecnie zmiany opierają się na niewielkiej zmianie siły lub dostosowaniu umiejętności, tak więc koniec z odwracaniem stołu do góry nogami poprzez całkowite zmienianie umiejętności karty.
Drugi powód, ten którym zapomniałem, a który jest moim zdaniem niezmiernie ważny, to fakt, że pierwszy raz "Redzi" wzmocnili konkretne archetypy, aby ich granie stało się bardziej opłacalne, zamiast nerfować ograne w zakończonym sezonie talie do stopnia, w którym zostają całkowicie porzucone.
Wiele osób prosiło/spodziewało się nerfa skelligijskiego zestawu Bran-Cerys-Morkvarg-Olgierd. Tak się nie stało.
Wiele osób było wręcz pewnych nerfa Harpunników. Tak się nie stało.
Jedynym wyjątkiem są tutaj Harpie, które już nie będą współgrać z Duchem Lasu.
Moim zdaniem taki kierunek jest jak najbardziej słuszny. Po co psuć już znane archetypy, poniekąd zmuszając graczy do szukania innych, jak można najzwyklej wprowadzić zmiany/nowości, które automatycznie uczynią te mniej popularne talie bardziej kompetetywnymi.
Tyle w kwestii słowa pisanego. Zapraszam na film: