Nowa gra studia Double Fine to Hack 'N' Slash
Tytuł może być mylący. Nie chodzi tu bowiem o zdefiniowanie gatunku, a o hakowanie. Tak jakby...
11.12.2013 | aktual.: 05.01.2016 15:50
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Z Double Fine nigdy tak naprawdę nic nie wiadomo, więc osobiście nastawiam się raczej, że zabawa będzie rozgrywała się gdzieś na skrzyżowaniu dwóch znaczeń słowa "hack". Oficjalny komunikat prasowy wrzuca grę w gatunek Puzzle Action, co potwierdza moje przypuszczenia. "Hackowanie" świata gry ma być sposobem na rozwiązywanie zagadek i odkrywanie jego sekretów, ale i miecz bohaterki pewnie na coś się przyda. Póki co trudno mi wyobrazić sobie szczegóły rozgrywki, ale ponoć niewiele rozumie też sam Tim Schafer. On pewien jest tylko tego, że kod gry zawiera algorytmy.
Hack 'N' Slash to efekt krótkich sesji twórczych urządzanych w 2012 roku przez Double Fine, z których wzięły się także Stacking i Costume Quest. Może okazać się podobnie odświeżającym eksperymentem. Ale wcale nie musi.
Jeśli macie ochotę na trochę główkowania, to możecie spróbować zmierzyć się z pomysłami autorów już teraz. Wystarczy wejść na tę stronę, pobrać "obrazek". I... Ja poddałem się błyskawicznie, więc będę wdzięczny jeśli wasze, bystrzejsze od mojego, umysły rozszyfrują jakieś tajemnice tych trzech plików.
Premiera właściwej gry została zapowiedziana na przyszły rok. Zagramy na pecetach napędzanych Windowsem, Linuksem i na Makach.
[źródło: Double Fine]
Maciej Kowalik