Niecałe 5% amerykańskich wydatków na rozrywkę przypada na gry wideo

Nielsen postanowił zbadać jak rozkładają się akcenty w amerykańskich wydatkach na rozrywkę. W tym celu przeprowadzono badania sondażowe w trzech  tys. tamtejszych gospodarstw domowych. Gry wideo zgarnęły niemal 5% wszystkich wydatków przeznaczanych na rozrywkę. Mogłoby się wydawać, że to mało, ale jeśli spojrzymy z czym rywalizowały, to wnioski stają się nieco inne.

Niecałe 5% amerykańskich wydatków na rozrywkę przypada na gry wideo
marcindmjqtx

Rozrywka okazała się bowiem bardzo szeroką kategorią. Gry musiały ustąpić pola takim aktywnościom jak: wyjścia (np. na obiad), oglądanie TV, hobby, koncerty itp., kino i wreszcie telefony komórkowe. Jakby nie patrzeć, zjeść coś wychodzi czasem każdy, z telewizją jest podobnie, ale jeśli pod hobby nie można podciągnąć gier wideo to jest to nieco dziwne.

Wśród kategorii wyróżnionej jako "aktywni nabywcy" gier wideo, udział wydatków na gry w ogólnym budżecie rozrywkowym wzrasta z 4,9 do 9,3%. Grupa ta wydaje mniej niż reszta na prasę drukowaną, ale chętniej wypożycza i kupuje filmy, a także chętniej uprawia sport.

Więcej ciekawostek nt zachowań ekonomicznych amerykańskich graczy powinniśmy poznać w marcu, kiedy to Nielsen opublikuje raport pt. 360° Gaming Report: United States Market.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbranżaekonomia
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.