Nie wszyscy lubią Guitar Hero...
Nie lubi ich na przykład firma Sparrow, produkująca jak najprawdziwsze gitary. Swoją najnowszą kampanię reklamową postanowiła oprzeć na wyśmiewaniu gier spod znaku Guitar Hero/Rock Band i ludzi w nie grających.
08.09.2010 | aktual.: 06.01.2016 15:51
Na plastikowej gitarze uwiecznionej na załączonym zdjęciu promocyjnym napisano "Teen Spirit nie pachnie jak 5 plastikowych przycisków" (to trochę nieprzetłumaczalny żart, chodzi o odniesienie do kawałka "Smells Like Teen Spirit" Nirvany). Hasło reklamowe brzmi co prawda "Przestań grać w gry, zacznij grać na gitarze", ale nie jestem przekonany czy w połączeniu z tym zdjęciem to jest przekaz, który trafiłby do miłośników gier rytmicznych.
Z kolei na stronie Sparrow można przeczytać, że:
Czas nie był łaskawy dla gitary elektrycznej. Niegdyś groźne i czczone narzędzie w rockowym arsenale, potężny topór wojenny i wzmocniony symbol falliczny został przez lata wykastrowany (...) przestarzały dla (...) gier w stylu Guitar Hero. Piękne, aż mi się łezka w oku zakręciła.
[via GameSetWatch, Sparrow Guitars]
Tomasz Kutera