Nie każdy dorósł do Fable II [uwaga spojler!]
Jak się okazuje, wielu graczy nie potrafi wziąć na siebie odpowiedzialności za własne decyzje nawet w wirtualnym świecie. Peter Molyneux otrzymał w tej sprawie sporo maili z pretensjami graczy, którzy pod koniec Fable II muszą dokonać wyboru jednej z trzech opcji. Problem w tym, że podobnie jak w greckiej tragedii, tak i tam każdy z nich wymaga od nas poświęcenia czegoś i nie jest do końca dobry. Nie chcę wchodzić w szczegóły by nie zepsuć komuś zabawy, muszę jednak napisać, że chodzi tu między innymi o naszego psa. Jak się okazało pod wpływem tej korespondencji Molyneux zmienił dodatek do gry, tak by zwierzę mogło do niej powrócić. Cóż, znalazłbym dziesiątki innych rzeczy do poprawienia w Fable II, a nie akurat zakończenie. Zresztą ten tragiczny wybór był dość ciekawym elementem gry. Z drugiej strony warto pisać do Molyneuxa, jak widać reaguje.
[via GameSetWatch]