Nie chcecie wspierać developerów na Humble Bundle? To może dacie na streamerów?

Organizatorzy najpopularniejszych paczek z grami w końcu dostrzegli potencjał drzemiący w najpopularniejszej platformie streamingowej.

Nie chcecie wspierać developerów na Humble Bundle? To może dacie na streamerów?
Bartosz Stodolny

10.08.2016 16:12

Czy ktoś jeszcze wątpi, że Twitch to gigant mediów internetowych? Ponad 100 milionów unikalnych widzów miesięcznie i prawie dwa miliony transmitujących, z których najpopularniejsi mają po kilka milionów widzów miesięcznie. Do tego liczne transmisje specjalne, które na raz ogląda nawet dwa miliony widzów.

Obraz

To wszystko świadczy nie tylko o niesamowitej popularności tego serwisu, ani nawet o olbrzymich pieniądzach, jakie jej towarzyszą. To też dowód na to, że Twitch może być świetnym nośnikiem reklamy.

Obraz

Wiedział o tym Amazon, który dwa lata temu wykupił serwis. Wie o tym na przykład G2A, które aktywnie wspiera transmitujących, choć po ostatnich aferach związanych ze sprzedażą w serwisie kluczy kupionych za pomocą kradzionych kart kredytowych wielu streamerów wycofało się ze współpracy. Wiedzą też o tym sami deweloperzy, z czego wielu prowadzi transmisje angażując w nie społeczność.

W końcu dowiedziało się też o tym Humble Bundle, które właśnie wystartowało z betą programu Humble Partners. Czym ów jest? Wybrana, przynajmniej na razie, grupa streamerów dostanie opcję wklejenia do swoich transmisji linków referencyjnych kierujących do niektórych bundli.

Po kliknięciu w taki link zostaniemy przekierowani na stronę Humble Bundle i w zasadzie od tego momentu nasza transakcja będzie przebiegała tak, jak w przypadku „standardowych” paczek. Jedyna różnica polega na tym, że obok suwaków pozwalających rozdzielić kwotę między developera, akcję charytatywną, a HB, pojawi się jeszcze jeden, dzięki któremu wesprzemy polecającego.

Czytamy na stronie projektu i to się chwali, bo kiedy nie wszystko jest jasne wychodzą afery, jak choćby ta z udziałem popularnych youtuberów i stroną oferującą „loterie skórkowe” w Counter-Strike: Global Offensive.

Bartosz Stodolny

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.