NGP pomostem między PSP i PS3

Na tegorocznym GDC poruszono, jakżeby inaczej, temat NGP. Na prezentacji w całości poświęconej nowej przenośnej konsoli Sony ujawniono kilka faktów na jej temat.

marcindmjqtx

03.03.2011 | aktual.: 06.01.2016 13:29

NGP będzie mieć własne nośniki pamięci o pojemności 2 lub 4 GB. Wydaje się, że to bardzo mało, jednak konsolka ma korzystać tylko z danych niezbędnych do wyświetlania obrazu na bieżąco.

Jak wiemy, nowa przenośna konsola japońskiego giganta ma 4-rdzeniowy procesor (PSP miało tylko jeden), jednak David Coombes z Sony studzi zapał - ich taktowanie ma być niskie, zarówno przez wzgląd na żywotność baterii, jak i problemy z chłodzeniem. Pod względem mocy obliczeniowej Next Generation Portable ma być więc pomostem między PSP a PS3.

Podczas prezentacji omówiono również możliwości NGP, które na pewno przypadną do gustu gadżeciarzom. Konsola ma wykrywać ułożenie głowy i ramion, a także twarze, co - w połączeniu z implementacją tzw. rzeczywistości rozszerzonej - może dać naprawdę spore pole do popisu co bardziej pomysłowym deweloperom. To, jak RR sprawdza się w praktyce, pokazał już Tsutomu Horikawa:

Z kolei GamesRadar ma już pierwsze zdjęcia nowej przenośnej konsoli Sony. Ładnie wygląda, prawda?

Kamil Bogusiewicz

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3sony
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.