Netflix przyznaje, że przegrywa z Fortnite rywalizację o uwagę odbiorców

Zamiast oglądać seriale, wolimy walczyć o przetrwanie.

Netflix przyznaje, że przegrywa z Fortnite rywalizację o uwagę odbiorców
Krzysztof Kempski

18.01.2019 17:33

Jak zauważyli przedstawiciele Netfliksa, największego na świecie serwisu streamingowego, w branży nieco brakuje im konkurencji. Za swojego najgroźniejszego konkurenta, dużo groźniejszego nawet od dawniej rządzącego na rynku seriali HBO firma uznała Fortnite'a. Ponadto przyznała, że z nim przegrywa - przeciętny fan seriali spędza na ich oglądaniu około 10% dnia. To Battle Royale od Epic Games głównie konkuruje z Netfliksem o czas użytkowników. Warto wspomnieć, że w ostatnim czasie firma próbowała przy okazji jednego z odcinków Czarnego Lustra przetestować nieco bardziej interaktywną formułę oglądania - o czym szerzej pisał ostatnio Dominik.

Platforma streamingowa pochwalić może się bazą 139 milionów użytkowników, natomiast Fortnite to 200 milionów aktywnych kont.  To i tak świetny wynik, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że Netflix jest płatny, a w ostatnim czasie doszło do wzrostu cen w USA o kilka procent. Choć wzbudziło to niepokój użytkowników, oficjalny komunikat firmy jest taki,   że ceny są ustalane indywidualnie dla każdego kraju i nie jest to jednoznaczne z tym, że i w Polsce szykuje się podwyżka.

Marvel’s The Punisher: Season 2 | Official Trailer [HD] | Netflix

Przy okazji, skoro piszemy już o Netfliksie, warto wspomnieć, że dzisiaj zadebiutował drugi sezon serialu Punisher, przez wielu uznawany za najlepszą wersję przygód Franka Castle. Nowy sezon zaatakuje nieco inną tematykę - tym razem Frank zamieszany będzie w próbę morderstwa młodej dziewczyny, a sprawa mocno wiązać ma się z jego przeszłością. Drugi sezon, podobnie jak pierwszy, składa się z 13 odcinków, a kilka dni temu zaprezentowano jego zwiastun.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościepic gamesFortnite
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.