Namco Bandai mimo wszystko dumne z Enslaved
Pomimo średniej ocen w okolicach 80%-82%, Enslaved nie okazało się hitem sprzedażowym i spisało się poniżej oczekiwań wydawcy. Namco Bandai nie zamierza jendak tak po prostu porzucić swojej, nowej marki.
31.01.2011 | aktual.: 06.01.2016 14:29
Przedstawiciel firmy powiedział w wywiadzie z MCVUK, że wydawca jest dumny z tego, jak wypowiadali się o grze zarówno przedstawiciele mediów, jak i sami gracze. Co to oznacza? Pisaliśmy już o zapewnieniach Ninja Theory, że studio poradziłoby sobie z dwiema grami na raz. Lee Kirton, odpowiedzialny w Namco Bandai za marketing póki co nic nie potwierdza, ale jego zdaniem Enslaved to marka, którą warto rozwijać.
To przyjemne, widzieć wydawcę, który jest bliski zainwestowania w rozwój gry, która póki co nie okazała się finansowym strzałem w dziesiątkę. Jeśli dobre recenzje Enslaved przekonają Namco Bandai do dania szansy sequelowi, to na pewno będę mu kibicował.
[via MCVUK]
Maciej Kowalik