Monster Hunter World wkrótce wyładnieje na pecetach

Strona głównaMonster Hunter World wkrótce wyładnieje na pecetach
21.03.2019 17:34
Monster Hunter World wkrótce wyładnieje na pecetach
Adam Piechota
Adam Piechota

Żeby wszystkim ciachało się jeszcze przyjemniej.

Mam wrażenie, że skoro nie poświęciłem World stu iluś godzin, staję się coraz mniej „godny” pisania o nim. Taka natura dobrego sieciowego/lootowego uzależniacza - nigdy się właściwie nie kończy. No ale jestem przecież polygamijnym MonHunowcem od lat, a ostatnia odsłona zaskoczyła mnie na wielu płaszczyznach. Poza tym była gargantuicznym (jak wszystkie Rathalosy razem wzięte) hitem finansowym. I pięknie wkręciła pecetowców, gdzie społeczność musi najwyraźniej zasługiwać na specjalny szacunek deweloperów (blogowa twórczość gsg to potwierdza). Zatem to oni dostaną teraz prezent. Bezpłatnie!

325383886525970396

4 kwietnia, czyli równo za dwa tygodnie, pobierzecie DLC o wszystko mówiącej nazwie - High Resolution Texture Pack. Capcom wykorzysta w pełni większą potęgę komputerów. To aż 40 gigabajtów tekstur, do których uruchomienia przyda się 8 GB RAM-u. Szkoda, że wraz z ogłoszeniem nie dostaliśmy więcej grafik porównujących dotychczasową wersję „ultra” z tą po zainstalowaniu paczuszki. Bo ja chciałbym zobaczyć przede wszystkim największych przeciwników.

Cóż, Japończycy wiedzą, co robią - Monster Hunter nigdy nie mógł narzekać na brak zainteresowania, ale dbanie o dość młodą grupę fanów jeszcze lepiej przygotuje grunt pod prawdziwe, duże DLC, Iceborne, które zobaczymy kiedyś tam w tym roku. A „wiedzą, co robią” odnieść można w zasadzie do wszystkich decyzji firmy od dobrych kilku lat. Jeśli chodzi o japońską szkołę, są w najwyższej formie być może od przełomu wieków. World, Mega Man, Resident Evil VII, Resident Evil 2, Devil May Cry 5 - uff… Fajnie, że tak im się udaje. Trzymam kciuki, że Onimusha (albo Dino Crisis, skoro tak bardzo marzycielsko poleciałem) będzie następna.

Udostępnij:
Komentarze (2)