Molyneux: Heavy Rain to przyszłość gier
Heavy Rain chwalą nie tylko recenzenci i zwykli gracze, ale i inni deweloperzy. Co ciekawe, tym razem o grze pochlebnie wypowiedział się pracujący przecież dla konkurencji Peter Molyneux, mimo że... nie był w stanie grać w nią dłużej niż półtorej godziny.
Polecam kupienie Heavy Rain każdemu, kto chce zobaczyć, jak wyglądać będzie przyszłość gier wideo. Osobiście nie mogłem jednak grać w tę grę dłużej niż przez 90 minut, ponieważ przedstawiony w niej świat był tak mroczny i wywołujący silne emocje. Czułem się emocjonalnie zmiażdżony.
Nie mam jednak wątpliwości, że gry jak Heavy Rain, o nowym poziomie wierności prezentacji, bardzo filmowe, z użyciem motion capture - pokazują przyszłą drogę nowej formy rozrywki, skupiającej się na decyzjach i ich konsekwencjach.
Molyneux stwierdził też, że sposób wykorzystania przez Quantic Dream QTE jest fantastyczny, mimo że sam przed zagraniem w Heavy Rain uważał tę mechanikę za praktycznie martwą.
[via Joystiq]