Młot banów spadł na 3,9 mln graczy PUBG Mobile. Twórcy nie znoszą oszustów

PUBG Mobile to jedna z bardziej popularnych gier mobilnych ostatnich czasów. Jak wszędzie, i tu da się oszukiwać, co zdecydowanie nie spodobało się dystrybutorom. Wystarczył tydzień, by prawie 4 miliony graczy zostało wyrzuconych z serwera. Oszustwo nie popłaca!

Młot banów spadł na 3,9 mln graczy PUBG Mobile. Twórcy nie znoszą oszustów
Źródło zdjęć: © PBUG
Marcin Watemborski

29.06.2021 14:02

3 884 690 osób. Dokładnie tylu oszustów dotknął banhammer w grze Playerunknown’s Battlegrounds Mobile. TPS na urządzenia mobilne jest niezwykle popularny, o czym świadczą zarobki twórców. W 2020 roku PUBG przyniósł aż 2,6 miliarda dolarów przychodu.

Procentowy wskaźnik zablokowanych w PBUG Mobile rang.
Procentowy wskaźnik zablokowanych w PBUG Mobile rang.

Tydzień 18-24 czerwca 2021 roku był dla oszustów prawdziwą sieczką. Po rekordowym wcześniejszym tygodniu, gdzie zbanowano 2,6 mln oszustów, padł nowy wynik. Prawie 3,9 miliona osób nie pogra sobie już na dotychczasowych kontach.

Te liczby brzmią kosmicznie! Chociaż jeszcze większe robi wrażenie to, że w PUBG Mobile gra ponad 500 000 000 osób na całym świecie.

Wykres pokazuje za jakie grzeszki użytkownicy zostali zablokowani.
Wykres pokazuje za jakie grzeszki użytkownicy zostali zablokowani.

Zablokowane osoby zapłaciły najwyższą możliwą w grze karę za korzystanie z kodów i oszukiwanie. Najbardziej popularnym oszustwem było modyfikowanie modeli bohaterów (76 proc.). Wrzucanie swojej postaci możliwości szybszego poruszania się oraz umiejętność prześwietlania zgarnęły po 5 proc., dalej były: modyfikowanie uszkodzeń (4 proc.) oraz automatyczne celowanie (2 proc.). 8 proc. całości stanowią inne przewinienia.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościgry on-linemultiplayer
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.