Mass Effect 2 na PS3 działa na silniku "trójki"

BioWare naprawdę stara się, by wydane rok po wersji na 360 Mass Effect 2 na PS3 nie wyglądało jak odgrzewany kotlet. Na płytce znajdą się wszystkie dodatki, interaktywny komiks, a i sama gra będzie wyglądała dużo lepiej.

marcindmjqtx

16.12.2010 | aktual.: 06.01.2016 14:55

Od razu zobaczycie poprawioną grafikę. Do stworzenia Mass Effect 2 na PS3 użyliśmy silnika napisanego na potrzeby Mass Effect 3. Wzięliśmy całą zawartość, historię oraz assety i wrzuciliśmy je do silnika Mass Effect 3. Właśnie to dostaniecie. Jak to wygląda możecie zobaczyć na poniższych filmikach (oczywiście po powiększeniu okienka...)

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3bioware
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.