Mario na okładce = hit sprzedaży? Kingdom Battle najpopularniejszym tytułem third-party na Switchu

Można to odczytywać z dużą dawką ironii. Można się już martwić o wyniki Dooma lub Wolfensteina. Ale proponujemy chwilę się zastanowić i wyciągnąć odpowiednie wnioski.

Mario na okładce = hit sprzedaży? Kingdom Battle najpopularniejszym tytułem third-party na Switchu
Adam Piechota

25.09.2017 10:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Interesującą nas informację można upchnąć w jednym zdaniu: Mario + Rabbids: Kingdom Battle, czyli pierwsza duża produkcja Ubisoftu dla nowej platformy wielkiego N, jest najlepiej sprzedającym się pudełkowym tytułem third-party na Switchu. Informację tę wyprodukowały grupy NPD i Chart-Track GFK, zajmujące się analizowaniem liczb powiązanych z naszą branżą. Jak podejrzewacie po werdykcie kończącym moją recenzję strategii taktycznej z Marianem, jestem rad z takiego wyniku. Zresztą nie tylko ja polubiłem się z tym dziwacznym cross-overem - średnia 85/100 na Metacriticu to fantastyczny sygnał. Na razie Kórliki nie przeskoczyły jeszcze żadnej produkcji Nintendo, a zatem tak, są w tyle nie tylko za ARMS i Splatoon 2, ale również 1-2-Switch.

Obraz
Obraz

Na razie, jak sądzę, nadal obowiązuje maksyma, którą wymyślił Maciek - na Switchu sprzeda się wszystko, bo użytkownicy konsoli mają głód gier towarzyszący zakupom każdej nowej platformy. Czy odważna postawa Bethesdy się opłaci, podpowie nam już jesienny Skyrim (17 listopada). Oczywiście, że trzymam kciuki za dobre wyniki późniejszych premier, Dooma oraz Wolfa. Zasugerują one bowiem pozostałym firmom, że na hybrydowym sprzęcie kręci się imprezka, której nie można przegapić.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.