Lost Words to indyk o słowach, w którym za słowa odpowiada Rhianna Pratchett

Sami sobie odpowiedzcie: dobrze to czy źle?

Lost Words to indyk o słowach, w którym za słowa odpowiada Rhianna Pratchett
Patryk Fijałkowski

Opinie na temat zdolności scenopisarskich córki Terry'ego Pratchetta jest sporo, a większość trudno zaliczyć do pochlebnych. Deweloperka oceniana jest głównie przez pryzmat dwóch ostatnich Tomb Raiderów, które nie grzeszyły raczej angażującą fabułą czy zapadającymi w pamięć postaciami. Choć Maciu zwraca uwagę, że wcześniej w serii było tylko gorzej.

Poprzednie projekty Rhianny to między innymi Mirror's Edge (ciekawy świat, marna fabuła) czy BioShock Infinite - tutaj akurat było bombowo, choć Pratchett była tylko jednym ze scenariuszowych trybików, a pierwsze skrzypce grał Ken Levine. Gdy na początku bieżącego roku scenarzystka ogłosiła, że odchodzi z Crystal Dynamics, zastanawialiśmy się, jakie będą jej dalsze losy. Teraz już wiemy, że z hiciorów AAA przeszła na scenę niezależną.

Lost Words

Pratchett została scenarzystką Lost Words - indyka-platformówki, którego akcja rozgrywa się w pamiętniku młodej pisarki. Dosłownie. Biegamy po ręcznie napisanych słowach, przestawiamy je i układamy tak, by utorować sobie drogę. A potem przenosimy się do opisywanego świata fantasy, używając poszczególnych wyrazów do rozwiązywania zagadek. Przykład? Ze zdania wyjmujemy "ogień" i używamy go do spalenia blokującego drogę krzaku. Albo słowem "nadzieja" rozświetlamy sobie ciemny tunel.

Obraz

Głównym projektantem Lost Words jest Mark Backler, który pracował przy takich tytułach jak Fable 2 czy Harry Potter i Zakon Feniksa. Maurice Suckling, czyli Narrative Designer tytułu, w latach 2013-2015 był Narrative Directorem w australijskim oddziale 2K. Za animację odpowiada z kolei Rahel Brunold, która tym samym zajmowała się w, uwaga, doskonałym Ori and the Blind Forest. To ciekawe, jako że na zwiastunie zdawały się właśnie kuleć ruchy postaci. Ale może to po prostu kwestia wczesnej wersji? Warto wspomnieć też, że muzykę tworzy David Housden komponujący do gier Mike'a Bithella - Thomas Was Alone i Volume.

Obraz

Patryk Fijałkowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.