Łatwo odtworzyć budynki, trudniej atmosferę - Sebastien Puel o trudach tworzenia Assassin`s Creed 2

Łatwo odtworzyć budynki, trudniej atmosferę - Sebastien Puel o trudach tworzenia Assassin`s Creed 2

Łatwo odtworzyć budynki, trudniej atmosferę - Sebastien Puel o trudach tworzenia Assassin`s Creed 2
marcindmjqtx
05.11.2009 09:35, aktualizacja: 15.01.2016 15:50

Czas podsumować rozmowę z Sebastienem Puelem. W trzeciej części dowiecie się, dlaczego lepiej być we Włoszech, niż oglądać je na zdjęciach, dlaczego Sebastien nie boi się Modern Warfare 2 oraz co jest ważniejsze - historia czy rozgrywka. W rozwinięciu znajdziecie też dwie poprzednie części rozmowy.

Pierwsza część wywiadu odpowiada na pytania o wiodącą platformę przy produkcji gry oraz zainteresowanie autorów kontrolerami ruchu, ale najważniejszy jest w niej Ezio.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)