Krótki njusik o piratach i statusie Denuvo

Jak wszyscy wiedzą, a może i nie wiedzą, grupa hakerska Voksi kilka dni temu obeszła Denuvo Anti-Tamper przy pomocy luk w platformie Steam. Dzieło życia Gabe'a Newella traktowało pirackie kopie m.in Rise of the Tomb Raider oraz Just Cause 3 jako legalny kontent (oczywiście po kilku trikach autorstwa Voksi, które podobno zwykły śmiertelnik potrafił wykonać). Denuvo Software Solutions GmbH szybko zareagowało niwelując nowy sposób na ich zabezpieczenie. Co prawda 600 tyś. osób, które skorzystało z okazji nadal może "cieszyć" się nowym tytułem na ich dyskach, ale producent wyżej wymienionej technologii zapewnia, że do czasu.

Krótki njusik o piratach i statusie Denuvo
Freszu

Do czasu także kolejne wersje Denuvo pozostawały niepokonane. Włoska grupa CONSPIR4CY (CPY),która jako pierwsza na świecie okiełznała pierwsze wersje tego programu przy premierze Batman Arkham Knight, 3 dni po działalności Voksi wypuściła cracka do najnowszej części przygód panny Croft. Zaznaczam, że nie jest to tzw. bypass (z ang. obejście) tylko crack, trwałe złamanie zabezpieczenia. Na takie działania piratów obrońcy tego odłamu rozrywki elektronicznej nie mają już wpływu. Kolejny ma być nowy DOOM.

Przypomnienie: Denuvo Anti Tamper wzięło szturmem rynek wysokobudżetowych tytułów, jednak nie tylko. Playdead Studios, indyczy developer Inside również zainwestował w ten system. Chińska grupa 3DM, która zajmowała się łamaniem zabezpieczeń antypirackich złożyła broń, by zanalizować jak brak ich udziału w gronie wilków morskich skutkuje na sprzedaż tytułów, nad którymi opiekę sprawuje Denuvo. Od września ubiegłego roku do bieżącej sytuacji żadnej grupie hakerskiej nie udało się uszkodzić Denuvo (ostatnimi tytułami były Mad Max i MGS 5 Phantom Pain).

Edit: Inside i Doom złamane przez CPY.

Edit 2: Mirrors Edge Catalyst także złamane i także przez CONSPIR4CY

Źródła:

http://www.dsogaming.com

https://www.reddit.com/r/CrackStatus

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.