Krótka piłka: kiedy twórcy mówią STOP

Przed premierą często dostajemy do sprawdzenia testowe wersje gier (tak zwane preview). Twórcy mają różne sposoby na ograniczenie do kilku tylko etapów, najczęściej gotowego już tytułu.

marcindmjqtx

23.01.2011 | aktual.: 15.01.2016 15:18

Tak to wygląda na przykład w Swarm. Niby kolejna plansza czeka na odblokowanie, a jednak osiągnięcie nawet zbliżonego wyniku jest najzwyczajniej w świecie niemożliwe.

PS. Dałem się nabrać, przyznaję. Dopiero przy końcu drugiej próby zrozumiałem, że czego bym nie robił, nie osiągnę zamierzonego efektu. Niby stary chłop, a taki naiwny...

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3sony
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.