Kretowisko

Pierwsza część wizyty w Centrali CIA, choć bardzo klimatyczna, była jedynie wstępem do prawdziwej "akcji", jaka się rozegra w czwartej misji Spinter Cella.

Kretowisko
Vadiv91

23.09.2017 14:33

Jedną z rzeczy, która sprawia, że ta misja jest tak dobra, a o czym zapomniałem napisać w poprzednim wpisie, jest fakt braku jakiegokolwiek pośpiechu - dosłownego lub pośredniego.

Trafiamy w miejsce, które żyje własnym życiem. Napotkani NPCe nie spodziewają się bezpośredniego zagrożenia, nie biegają na prawo i lewo.

Wszystko to nadaje niepowtarzalny klimat nocnej zmiany w rządowej placówce, a my jedynie musimy wtopić się w ten klimat, w tempo pracowników, tak aby nie burzyć ich spokoju.

Oczywiście nie zawsze się to udaje i niektórzy pracownicy doświadczą pewnych utrudnień. Jakich? Cóż, zapraszam na film:

Splinter Cell - PORADNIK - Centrala CIA [2/3]

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.