Koszalin Retro Games Show 2016 - Relacja

Koszalin Retro Games Show 2016 - Relacja
BajuPL

Koszalin retro games show 2016 - Relacja

Koszalin retro games show 2016 - Relacja rozszerzona #1

Koszalin retro games show 2016 - relacja rozszerzona #2

Jeśli chodzi o moją ocenę tego wydarzenia to, krótko mówiąc, podobało mi się. Zaznaczam, że byłem po raz pierwszy w życiu na tego typu wystawie retro sprzętu toteż nie mam żadnej bazy porównawczej czy to w zestawieniu z innymi podobnymi wydarzeniami wypadło dobrze czy jednak słabo. Po raz pierwszy w życiu miałem też przyjemność pograć na konsolach takich jak "Intellivision", "Nintendo 64" czy też "Dreamcast" i zawsze miałem obawy co do niektórych kontrolerów czy one są aby na pewno wygodne w użytkowaniu, zwłaszcza pad od Dreamcasta (zawsze myślałem, że to jest po prostu niewygodny w trzymaniu klocek) i Nintendo 64. Po krótkiej sesji stwierdzam, że obydwie są wygodne i nie sprawiły mi dyskomfortu podczas grania. Być może po o wiele dłuższym czasie grania zmieniłbym zdanie. Co jeszcze mnie pozytywnie zaskoczyło na tym festiwalu to to, że sporo małolatów świetnie się bawiło grając w stare produkcje jak np. w "Super Froga", "Dyna Blaster" lub w "Pokemony" na Nintendo 64. Tym samym można spokojnie obalić tezę, że przy grach "Retro" bawią się tylko starzy gracze i to głównie z powodu nostalgii. Mam nadzieję, że za rok będzie czwarta edycja, na którym postaram się pojawić, i mam nadzieję, że tym razem z lepszym sprzętem do nagrywania.

Na koniec jedno pytanie. Czy wolicie relacje oglądać jako zmontowane z najciekawszych elementów, krótki filmik (max 10-15 min.) czy lepiej wam się ogląda takie długie surowe materiały, bez żadnych szybkich cięć i podłożonej muzyki?

P.S. A zapomniałbym o jednej rzeczy, która mnie dosyć zdziwiła a mianowicie, wśród wszystkich retro konsol nie było "Pegasusa", najbardziej popularnej konsoli domowej z wczesnych lat 90-tych w Polsce.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.