Koniec głównego wątku jak koniec świata - czyli taniec atomówek w Fallout 76

Będzie historia i będzie się działo.

Koniec głównego wątku jak koniec świata - czyli taniec atomówek w Fallout 76
Joanna Pamięta - Borkowska

05.09.2018 11:58

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Co by nie powiedzieć o fabule ostatnich kilku Falloutów spod znaku Bethesdy, czy ją lubiliśmy, czy nie - była. Rozbudowana, z wieloma wątkami, fajnymi zadaniami pobocznymi (w tym jeden z moich ulubionych z Fallouta 4 - Human Error). Nic zatem dziwnego, że główną obawą w związku z nową formułą nadchodzącego Fallouta jest brak historii, czyli utrata "duszy".

Narzekania graczy dotarły do studia, dlatego niedawno pojawiły się zapewnienia, że zbiegowie z krypty dostaną dobrą historię. Niezależnie od tego, że najnowsza odsłona Fallouta skupiona będzie na interakcji z innymi graczami (na szczęście, nie w wersji massive multiplayer, bo naraz na serwerze może znaleźć się maksimum 24 graczy), czekać nas będzie kawał fabuły.

Dyrektor projektu, Jeff Gardiner, zaznacza, że NPC nie będą jedynymi źródłami misji. O tym, co i gdzie warto zbadać, będą informować nas notatki, terminale, a czasami wystarczy po prostu znaleźć się z odpowiedniej lokacji.

Nie będziemy też pierwszymi, którzy opuszczą bezpieczne gniazdo w postaci krypty. Przed nami zrobił to Overseer, który pozostawił nam różne sekretne instrukcje, rozsypane po całym świecie. Wypełnianie ich skłoni nas do przebycia mapy Nowej Virginii wzdłuż i wszerz. A jak to się wszystko zakończy? Odpaleniem atomówek. Tako rzecze Todd Howard. W kogo je wycelujemy - i co nas popchnie do tej decyzji - tego już nie zdradza. Poza tym mówi:

Jak donosi Gameinformer, którego redaktor miał okazję wypytać zespół deweloperów z Bethesdy, różnica ta zawierać się będzie, między innymi, w braku dialogu z większością NPC. To gracze mają tutaj opowiadać historie i interakcja z nimi ma być najważniejsza. Najciekawszym mieszkańcem tego świata ma być drugi człowiek.

Oby nie troll, bo w takim wypadku wolę Deathclawa.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbethesdamultiplayer
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.