Kolejny polski hit? Pierwsza część tej gry rozbiła bank

Równo za tydzień, czyli 19 października 2023 r., zadebiutuje nowe dzieło polskiego studia Byte Barrel. Formalnie "nowe", bo mówimy o znanej i ciepło przyjętej marce.

Forgive Me Father 2
Forgive Me Father 2
Źródło zdjęć: © Steam

12.10.2023 | aktual.: 17.10.2023 08:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

A gdyby tak stworzyć dynamicznego retro shootera w klimacie Lovecrafta? Czy to recepta na hit? Z odpowiedzią przychodzi polskie studio Byte Barrel, które już raz sprawdziło, czy takie połączenie ma rację bytu. Oczywiście, że ma - inaczej nie byłoby mowy o Forgive Me Father 2.

Tytuł zdążył już przebić się do zbiorowej świadomości graczy. Forgive Me Father ujrzało światło dzienne 7 kwietnia 2022 r. i spotkało się z ciepłym przyjęciem ze strony społeczności oraz krytyków. My również graliśmy. Wrażenia? Ocena 8/10 mówi sama za siebie. Na platformie Steam produkcję oceniono ponad 1700 razy, z czego 86 proc. recenzji to te pozytywne.

Premiera Forgive Me Father 2 tuż za rogiem

Czy nadchodząca kontynuacja, czyli Forgive Me Father 2, powtórzy ten sukces? Na szczęście nie musimy długo czekać, by poznać odpowiedź. Forgive Me Father 2 zadebiutuje 19 października 2023 r. na platformie Steam, Epic Games Store oraz w sklepie GOG. Co więcej, mamy ten komfort, że na Steamie udostępniono wersję demo, więc możemy sami ocenić walory gamingowe.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Forgive Me Father 2 - zalecana konfiguracja

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel Core i5, AMD Ryzen 5
  • Pamięć: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX1070 lub lepsza
  • DirectX: Wersja 11
  • Miejsce na dysku: 15 GB dostępnej przestrzeni

Forgive Me Father 2 - najnowszy zwiastun rozgrywki

Wszystko wskazuje na to, że nie deweloperzy nie chcą uskuteczniać rewolucji i rozwijają to, co sprawdziło się poprzednim razem. Mamy więc charakterystyczną, komiksową oprawę wizualną, monstra żywcem wyjęte z dzieł Lovecrafta, mocne gitarowe brzmienia towarzyszące nam w trakcie walk, solidną dawkę mroku, szaleństwa, rozwałki i litry krwi.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.