Kingdoms of Amalur: Re‑Reckoning dostanie duży dodatek. Niemal dekadę po premierze oryginału!
Fatesworn wprowadzi nowy wątek fabularny, lokacje, zadania, misje i proceduralnie generowane lochy.
FIrma THQ Nordic ogłosiła, że wydany przez nią remaster Kingdoms of Amalur: Reckoning - action-RPG z lutego 2012 - doczeka się wkrótce dużego rozszerzenia zawartości. Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning - Fatesworn zadebiutuje już 14 grudnia.
Dodatek toczyć się będzie po wydarzeniach z podstawowej wersji gry - nie będzie jednym z tych DLC, wstawianych gdzieś w środek linii fabularnej. Nowej ścieżce fabularnej i lokacjom do odwiedzenia towarzyszyć będzie zwiększenie limitu poziomu doświadczenia do 50 oraz nowe pancerze, broń i przedmioty.
Rozszerzenie otrzyma własną ścieżkę dźwiękową z nowymi utworami autorstwa Granta Kirkhope'a. Ten brytyjski kompozytor pracował dla Rare nad muzyką do gier takich jak Perfect Dark, Banjo-Kazooie, GoldenEye 007, czy Donkey Kong 64. Był również odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową podstawowej wersji Kingdoms of Amalur.
Podczas kampanii fabularnej, w której zadaniem gracza będzie pokonanie Boga Chaosu, będzie mógł on eksplorować pojawiające się pod całym światem gry podziemia i korzystać z nowych mechanizmów rozgrywki opartych na chaosie.
Fatesworn wymagać będzie podstawowej wersji Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning - czyli remastera, wydanego przez THQ Nordic we wrześniu 2020. Ukaże się 14 grudnia na PC, PS4 i Xboksach One.