Jaka powinna być gra o Powstaniu?

Jaka powinna być gra o Powstaniu?

Jaka powinna być gra o Powstaniu?
marcindmjqtx
02.08.2009 10:51, aktualizacja: 12.01.2016 16:14

Konradh z Motywu Drogi postanowił zastanowić się nad sposobem, w jaki Powstanie Warszawskie mogłoby stać się inspiracją dla gry wideo. Pamiętacie zapewne, że niedawno swoją wizję przedstawił u nas Zygmunt Miłoszewski, ale pójście w kierunku Call of Duty można uznać, za oczywistość. Konradh rozważa również inne opcje:

Wyobraźmy sobie miasto tak przypominające Warszawę w 1939 roku jak Liberty City z "GTA IV” Nowy Jork. Tak naprawdę niepotrzebne jest odtworzenie dokładnej sieci ulic - wystarczą najbardziej rozpoznawalne punkty. I teraz dajmy graczowi możliwość zobaczenia tego miasta w sierpniu 1939 i niech akcja toczy się przez następne pięć lat - bombardowania podczas kampanii wrześniowej, powstanie w Gettcie, aż w końcu samo Powstanie - niech na jego oczach zmienia się tkanka miejsca, budynki niech się walą, niech miejsca do których się przyzwyczaił przez kilkanaście godzin gry znikają z cyfrowego świata. Zaintrygowani? Autor o zdanie poprosił kilka osób związanych z branżą gier wideo w naszym kraju. Warto przeczytać i skomentować jego artykuł.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)