Horizon Forbidden West będzie tak łatwe (lub trudne), jak tylko zechcecie

Horizon Forbidden West
Horizon Forbidden West

10.02.2022 18:12, aktual.: 11.02.2022 20:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Studio Guerilla Games chce, by jego najnowsza gra mogła trafić do jak najszerszego grona odbiorców.

Są gracze, którzy cenią sobie wysoki poziom trudności i wyzwania, stawiane im przez gry. Inni wolą zrezygnować ze związanego z tym stresu i zamiast na pokonywanie trudności poświęcać swój czas na eksplorację świata czy poznawania historii. Dla jeszcze innych zręcznościowe wyzwania są nie do przeskoczenia z powodu rozmaitych osobniczych powodów.

Szczególnie z myślą o tych ostatnich Guerilla Games chce, by poziom trudności w nowym Horizonie można było modyfikować w zakresie tak szerokim, jak to tylko możliwe. Z taką myślą powstał nowy tryb personalizacji poziomu trudności.

Dzięki personalizacji poziomu trudności gracz będzie mógł ręcznie ustawić poziom obrażeń zadawanych wrogom i otrzymywanych od wrogów przez Aloy. Pojawi się również możliwość włączenia opcji "łatwego lootu", dzięki której komponenty znajdujące się w pokonywanych wrogach będą automatycznie dodawane do ekwipunku po ich pokonaniu (bez konieczności ich zdejmowania podczas walki). 

Z myślą o graczach niewidzących i niedowidzących wprowadzono tryb "drugiego pilota", w którym gracz z drugim kontrolerem może pomagać grającemu w trybie dla pojedynczego gracza. Pojawi się również szereg innych opcji, takich jak automatyczna ochrona przed obrażeniami podczas spadku z wysokości czy zmodyfikowania ustawień rozmycia i drżenia ekranu.

Nie da się ukryć, że myślenie o tego typu rozwiązaniach i graczach, którzy dzięki nim dostaną możliwość zagrania w grę, która inaczej byłaby dla nich całkowicie niedostępna, jest godne pochwały. I jest kolejnym powodem, dla którego warto czekać na Horizon: Forbidden West.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także