Hideki Kamiya i jego lista wymarzonych projektów

Drogi Capcomie...

Hideki Kamiya i jego lista wymarzonych projektów
Maciej Kowalik

21.11.2017 09:50

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nietuzinkowy twórca znany jest przede wszystkim z gier, nad którymi pracował (m.in. Devil May Cry, Viewtiful Joe, Okami czy Bayonetta), ale nie tylko.

W serwisach społecznościowych lubi podpuszczać fanów rozmaitymi sugestiami, dotyczącymi projektów przy których pracuje. Jeszcze do niedawna większość czasu zjadał mu pewnie Thuban (smok ze Scalebound), ale skoro projekt życia legł w gruzach...

Kamiya ponoć pichci już coś w biurach Platinum Games. Coś "swojego", co z miejsca będzie zdradzać, kto jest tego ojcem. Z czerwcowego artykułu na IGN wynika, że to raczej nowa marka. A w najnowszej rozmowie z Dengeki PlayStation, przetłumaczonej przez Siliconerę, okazuje się, że chętnie wróciłby też do kilku już znanych marek.

Raz, dwa, trzy, cztery tytuły - a widok każdego może ucieszyć inną grupę graczy. Z których tylko jedna - fani Okami - niedługo dostanie coś ze swojej beczki. Choć remaster a nie sequel.

Okami HD Exclusively on PSN: Launch Trailer

Ale marzenia projektanta, a rzeczywistość, to dwie różne rzeczy. Kamiya od dawna publicznie podrzuca Capcomowi pomysły na sequele, ale wydawca póki co nie chwycił przynęty. Choć na odgrzewaniu kotletów wychodzi całkiem nieźle, co pewnie potwierdzi w grudniu Okami. Oby. Zadowalająca sprzedaż na pewno byłaby pierwszym krokiem do poważniejszych rozmów o sequelu.  A choć studio Clover już nie istnieje, to Kamiya (reżyser) nie ma daleko do producenta przygód Amaterasu - Atsushi Inaba jest głównym producentem w Platinum.

Choć ten crossover Dantego z Bayonettą... On naprawdę mógłby zatrząść światem nawalanek. Które swoją drogą chyba gdzieś się pochowały. Choć tu trzeba by dobrej woli i ze strony Capcomu, i ze strony Segi.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościcapcombayonetta
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.