Gra się zepsuła, ale nikt jej nie naprawi. Spoczywaj w pokoju, Darkspore

Jeśli weźmiecie grę sprzed 20 lat i znajdziecie odpowiedni sprzęt, na którym się uruchomi, to bez problemu w nią zagracie. Czy za kolejne 20 lat będziemy mogli powiedzieć to samo? Śmiem wątpić. Witajcie w cyfrowych czasach - czasach, gdy gry umierają.

Gra się zepsuła, ale nikt jej nie naprawi. Spoczywaj w pokoju, Darkspore
marcindmjqtx

Ostatnio umarło Darkspore.

Być może nie pamiętacie tej produkcji, bo choć Electronic Arts swego czasu mocno ją promowało, to sama premiera przeszła już bez echa. To hack'n'slash od studia Maxis, bazujący na marce Spore. Bohaterowie nie tyle znajdywali nowe bronie, co ewoluowali. Pomysł był ciekawy, gra wyszła średnio, ale ciągle były osoby chętne w nią grać.

Niestety, w grze jakiś czas temu pojawił się błąd "Error Code 3", który nie pozwala na zapisywanie zmian - a więc, w rezultacie, sensowną zabawę. Pochodzi on ze strony serwera (gra musi być cały czas podpięta do sieci), fani nie mogą go więc w żaden sposób naprawić. A twórcy? Na oficjalnym forum pojawiła się stosowne ogłoszenie - mówi ono, że gra nie jest już w produkcji, nikt nad nią nie pracuje i została "porzucona". Nikt nigdy nie naprawi tego błędu ani innych, które trapią graczy.

Na problem szybko zareagował Steam, który usunął grę ze swojej oferty jako "niegrywalną". Cały czas można ją jednak kupić na platformie wydawcy, Originie. Kosztuje tam 40 złotych.

[za Dtoid]

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościelectronic artsdarkspore
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.