Ghostbusters jest ładniejsza na 360, ale właściwie dlaczego?

Nie chcę denerwować Emiela, ale to ciekawa historia o tym, jak to dobrze, że PS3 stawia przed deweloperami wyznania. W mijającym właśnie tygodniu zaroiło się w sieci od porównań wersji Ghostbusters na Xboksa i PS3 i ku zaskoczeniu wielu okazało się, że na tej pierwszej platformie gra wygląda zdecydowanie lepiej. Pewnie wszystko rozeszłoby się po kościach i pozostało w fanbojskim grajdołku, ale oliwy do ognia dolał sam deweloper wydając oświadczenie następującej treści:

Ghostbusters jest ładniejsza na 360, ale właściwie dlaczego?
marcindmjqtx

21.06.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:44

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wersja na PS3 jest bardziej wygładzona dzięki filtrowi "quincunx" i faktowi, że wyrenderowaliśmy grę w 75% rozdzielczości z Xboksa 360. Nie możesz zatem bezpośrednio porównywać kadrów z obu wersji bez odpowiedniego skalowania. PS3 ma mniej dostępnej pamięci RAM, ale poradziliśmy sobie z tym umieszczając trzy spośród czterech tekstur w pełnej rozdzielczości z Xboksa 360.No to bardzo fajnie, że PS3 to konsola, która dalej stawia przed deweloperami wyzwania, pewnie żeby się za bardzo nie nudzili. Szkoda tylko, że niektóre gry multiplatformowe na teoretycznie mocniejszej maszynie wyglądają przez to gorzej. Oczywistym jest, że to wina braku umiejętności Terminal Reality, ale robiąc sprzęt trudny w programowaniu Sony samo utrudnia sobie sytuację.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.